וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חלוץ ברזילאי ינחת ביום שלישי להתרשמות

ז'אן באטיסטה ינסה להרשים את דורה, שמחפש חיזוק. בקבוצה חגגו את הניצחון על עכו: "אנחנו בעננים. כבר הספידו אותנו"

one

בבני סכנין התעוררו הבוקר (ראשון) שמחים במיוחד אחרי הנצחון על 1:2 על הפועל עכו. השחקנים חגגו בחדר ההלבשה אמש. "כולם בעננים", אמר אחד השחקנים, "כבר הספידו אותנו. אמרו שאנחנו קבוצה חלשה, אבל יש פה גברים ושחקנים טובים שמלוכדים עם המאמן. אנחנו צריכים להיות רחוקים מהתחתית".

שלומי דורה, מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הולכים ומתרחקים מהתחתית. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

מי שנשאר מאופק הוא המאמן שלומי דורה, שהבהיר להנהלה כי למרות פתיחת הסיבוב המצוינת, הקבוצה חייבת חיזוק של לפחות שני שחקנים כדי להתרחק מהתחתית הבוערת. "אמנם התרחקנו קצת מהקו האדום, אבל הסגל דליל במיוחד וחיזוק בחלק הקדמי הוא בגדר חובה", אמר שחקן בסכנין. "אסור לנו לחשוב שכבר נשארנו ליגה. בעונה שכזו, הכל יכול לקרות". ירו בלו ועלי עוסמאן זכו למחמאות גדולות, ואילו דורה בחר לתת לשחקניו יומיים של חופש, וביקש מהם לרדת במהלכם אל הקרקע.

ביום שלישי יחודשו האימונים, כאשר באותו יום אמור לנחות למבחנים גם חלוץ ברזילאי בשם ז'אן באטיסטה (20), שינסה להרשים את דורה. יניב לוי ימשיך להיבחן בקבוצה, ובימים הקרובים יחליטו סופית בסכנין אם להחתימו. ויקטור מרעי וזרים נוספים ממשיכים להיות המועמדים הבולטים לחיזוק. במועדון היו מרוצים מהצמיחה בכמות הקהל, ומאמינים שבמשחקי הבית הבאים אצטדיון דוחא יהיה כמעט מלא, מה שיניב הכנסה כספית חשובה למועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully