וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גם בירסחוט וקורטרייק מעוניינות ברמי גרשון

הבלם, שמועמד לעבור לסלטיק בהשאלה, מבוקש בבלגיה בין היתר על ידי קבוצתו לשעבר. בכל מקרה צפוי לעזוב את סטנדרד

הבלם הישראלי רמי גרשון צפוי לעזוב בקרוב את סטנדרד ליאז' והוא זוכה לעניין רב. כזכור, ביומיים האחרונים פורסם בסקוטלנד כי סלטיק קרובה מאוד לצרפו בעסקת השאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישה תמורת 800 אלף ליש"ט. בתקשורת המקומית אף טענו כי סטנדרד נתנה לשחקן אור ירוק לעזוב לקבוצה הסקוטית. על פי הדיווחים, בסלטיק משוכנעים שהעסקה תיסגר בימים הקרובים וגרשון יצטרף לסגל וימלא את מקומו של הבלם הניגרי אפה אמברוז, שיוצא לאליפות אפריקה.

לצד המגעים עם סלטיק, בבלגיה מדווח שהבלם נמצא גם על הכוונת של שלוש קבוצות מקומיות: אנטוורפן, בירסחוט וקורטרייק. אנטוורפן מדדורגת במקום התשיעי בליגה השנייה בבלגיה, בירסחוט, בה משחקים גם דור מלול ורועי דיין, נאבקת בתחתית ומשוועת לחיזוק. קורטרייק לא זרה עבור גרשון, שהעביר בה עונה וחצי כמושאל ולמעשה ביצע בה את הפרציה הגדולה. גרשון מוערך מאוד במועדון שגם מחפש בלם לאחר שהבוסני ארווין זוקאנוביץ' נמכר לגנט.

גרשון בן ה-24 רשם העונה הופעת ליגה אחת בלבד במדי סטנדרד וגם סבל משתי פציעות שהשביתו אותו לארבעה חודשים. בשבועות האחרונים הוא שב לאימונים מלאים ואף נכלל בסגל, אבל מעמדו המקצועי מעורער וסיכוייו לשחק נמוכים. לפיכך, גרשון מעוניין לעזוב את הקבוצה כבר בינואר ובסטנדרד לא מתכוונים לעמוד בדרכו.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי גרשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully