וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שחקן השנה בספרד, דייגו סימאונה המאמן

ה'מארקה' בחר את הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה ומאמן אתלטיקו במצטייני העונה. מוריניו רק שלישי בבחירת המאמנים

שנת 2012 הסתיימה לה כהרף עין וכמו בכל סוף שנה, זה הזמן לעשות סיכומים. קוראי 'המארקה', שמזוהה עם הקבוצות של מדריד דווקא, בחרו את המצטיינים שלהם לשנה החולפת וקשה להגיד שהתוצאות לא מפתיעות. מה שלא מפתיע הוא שליאונל מסי נבחר כמעט פה אחד כשחקן העונה בספרד עם כ-60% מהקולות של המצביעים. ומה עם כריסטיאנו רונאלדו? כוכב של ריאל מדריד הזדנב עם רק 14% מהקולות, זאת למרות שהוליך את קבוצתו לאליפות ספרד בעונה החולפת על חשבונם של מסי וברצלונה.

ליאונל מסי שובר את שיאו של גרד מולר. AP
שוב הביס את רונאלדו. מסי/AP

ההפתעה הגדולה יותר בבחירות של העיתון הספרדי הגדול הייתה דווקא בבחירת מאמן השנה. ז'וז'ה מוריניו, המאמן הפורטוגלי של ריאל מדריד הצליח להביא לה תואר אליפות אחרי שלוש שנות שליטה מוחלטת של ברצלונה, אך זה הספיק לו רק כדי לסיים במקום השני.

המאמן הארגנטינאי שהוליך את הקולצ'ונרוס לזכייה בליגה האירופית ובסופר קאפ האירופי, קיבל את מירב הבחירות והקדים את מוריניו שסיים רק במקום השלישי וקיבל רק 16.5% מהקולות. טיטו וילאנובה נבחר במקום השני עם 16.8% מהקולות.

בספרד בחרו גם את הנשיא המצטיין וגם פה ברצלונה זכתה כאשר סנדרו רוסיי הקדים את פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד. הקונצנזוס הגדול היה בבחירת השחקן הספרדי המצטיין, כאשר אנדרס אינייסטה זכה ב-50 אחוזים מהקולות והקדים את צ'אבי וסרחיו ראמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully