וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הפסד לקאחה עלול לפגוע בנו בהמשך"

1.1.2013 / 9:42

ריקי היקמן ומכבי מתכוננים למשחק החשוב מול הספרדים בשלב הטופ 16: "יהיה קשה מולם, הם ניצחו הרבה משחקים ברציפות"

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק החשוב ביום חמישי מול קאחה לבוראל. לאחר שהקבוצה הפסידה במשחק הפתיחה של הטופ 16 מול סיינה, במכבי מגדירים את המשחק "כמשחק מפתח". גורם בקבוצה מסביר: "אנחנו לא רוצים להגיע למצב בו אנחנו מוצאים את עצמנו עם שני הפסדים ברציפות. זה עלול להשפיע ולפגוע מאוד על המשך העונה באירופה".

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מודע לחשיבות המשחק. היקמן/ברני ארדוב

גם ריקי היקמן מודע לחשיבות המשחק מול הספרדים ואמר לקראת המשחק: "אנחנו ניגשים למשחק מול קאחה לבוראל כמשחק בו אנו חייבים לנצח", אמר היקמן לוואלה! ספורט. "באופן אישי, אני מאוד לא אוהב להפסיד, וספגנו הפסד במשחק הפתיחה מול סיינה, אז עבורי המשחק ביום חמישי הוא מאוד חשוב ואנו ממש חייבים להשיג ניצחון מול לבוראל".

למרות הדריכות, היקמן סבור כי מדובר במשוכה גבוהה: "לבוראל ניצחה המון משחקים ברצף, הם בתקופה טובה. אז בטח שאי אפשר לזלזל בהם, ולגשת בצורה קשוחה מתחילת המשחק מולם". על פציעתו של שון ג'יימס, אשר אותו מכבי מנסה להכשיר לקראת חמישי, הוסיף השחקן: "אני מקווה שג'יימס יוכל לשחק איתנו ביום חמישי, פלאניניץ' עדיין מוצא את מקומו בקבוצה אך התרשמתי ממנו לטובה, הוא שחקן שמשחק חזק ואגרסיבי, כפי שצריך".

האמריקאי התייחס לניצחון הקליל שלשום שהשיגה קבוצתו מול בני הרצליה: "היינו צריכים להשיג את הניצחון, הצגנו כדורסל טוב כולם שיחקו טוב מול הרצליה ומקווים שזה יגלוש וימשיך גם ליום חמישי".

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב (שמאל) צ'מי אורטסון שחקן מלאגה. מגד גוזני
יהיה כשיר לקאחה. שון ג'יימס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully