וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פציעתו של שון ג'יימס לא חמורה

31.12.2012 / 12:30

חדשות טובות למכבי תל אביב: הסנטר עשוי לשחק מול קאחה. דרקו פלאניניץ' בלט בבכורה בליגה: "שמח שהמאמן החמיא לי"

מכבי תל אביב דילגה אומנם בקלילות אמש (ראשון) מול בני הרצליה, כשהביסה אותה 85:113, אולם גם הצהובים יודעים כי ביום חמישי מצפה להם משוכה קשה הרבה יותר: קאחה לבוראל הספרדית במסגרת היורוליג.

בקבוצה נשמו לרווחה מתוצאות בדיקת ה-MRI שעבר שון ג'יימס שנפצע אתמול, שגילו שהפציעה אינה חמורה. הסנטר שזקוק רק לפיזיותרפיה ולא לניתוח יחזור ישוב לאימונים עם מגן כתף ועשוי לשחק מול קאחה לבוראל, אך אם ימשיך לסבול מכאבים הוא יקבל מנוחה.

מי שערך אתמול את הופעת הבכורה בליגה הישראלית הוא דרקו פלאניניץ', שקלע 17 נקודות ב-17 דקות וזכה ללא מעט תשואות מהקהל. בסיום המשחק סיפר הקרואטי לוואלה! ספורט: "זה היה משחק ראשון שלי בליגה הישראלית, הצגתי משחק טוב ואני שמח על כך, כי זה היה חשוב לי היה לפתוח טוב. אני משתדל להביא תשוקה במשחק שלי והרבה אנרגיות בשביל לתרום על המגרש. המאמן החמיא לי בסיום? אני שמח על כך ומודה לו".

דרקו פלאניניץ', שחקן מכבי תל אביב מול בני הרצליה. קובי אליהו
"היה חשוב לי לפתוח טוב". פלאניניץ'/קובי אליהו

דווין סמית התייחס לחשיבות הניצחון מול הרצליה: "חזרנו לאימונים ביום שבת, ולמעשה היו לנו שני אימונים. זה היה חשוב לנו לשוב לנצח לאחר המשחק מול סיינה, להניח את ההפסד מיום חמישי מאחורינו. שיחקנו טוב מול הרצליה. בהגנה מולם דווקא היינו יכולים לעשות יותר טוב, אבל זה היה ניצחון חשוב מבחינה מנטלית, בייחוד לקראת קאחה לבוראל".

על היריבה הספרדית אמר סמית': "זה משחק אליו אנו מגיעים לאחר ההפסד לסיינה, משחק בית שלנו, וקאחה היא קבוצה טובה וחשוב לנו לנצח אותה. נקווה שמצבו של שון ג'יימס טוב ושהוא יחזור לשחק כבר השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully