וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס יעבור MRI, בלאט: "אנחנו מוטרדים"

30.12.2012 / 21:54

למרות הניצחון על בני הרצליה, מכבי תל אביב חושבת על הסנטר. רוט: "כל דקה שאני עולה לשחק זה מאני טיים עבורי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הרימה הערב (ראשון) את הראש אחרי ההפסד הכואב בפתיחת שלב הטופ 16 לסיינה, ושוב הראתה שבליגה המקומית אין לה ממי לחשוש. הצהובים השיגו ניצחון עשירי העונה, וקינחו את הסיבוב הראשון עם 85:113 קל על בני הרצליה. מי שבעיקר בלטו הם דווין סמית' (20 נקודות) וליאור אליהו (19), אבל הבשורה האמיתית של דיוויד בלאט מגיעה מדרקו פלאניניץ' ומורן רוט, שקלעו כל אחד 17 נקודות. ביום חמישי מכבי תל אביב תארח את קאחה לבוראל ותנסה להמשיך את המומנטום.

דווין סמית', שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
משחק ילדים מבחינתו. דווין סמית'/קובי אליהו

"היה לנו חשוב מאוד לחזור לארץ ולשחק חזק וטוב, ואת זה עשינו", אמר דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב, בסיום. "כמובן שחלק ממשחקי הליגה הם שונים בתכלית מהמשחקים באירופה, אבל בכל זאת זה לא קל. ראיתי קבוצות אחרות ששיחקו באירופה ביום חמישי, ורואים שזה קשה. החבר'ה הגיבו טוב מאוד. מורן רוט פשוט היה נהדר היום. כל שחקן צריך להיות מוכן בכל עת. חלק ממשחקי הליגה שונים מהמשחקים באירופה, אבל בליגה שהיא יותר קשה מהשנה שעברה לכל הדעות, מכבי משחקת פשוט נהדר. סיימנו את הסיבוב במאזן 1:10 בליגה שהיא יותר קשה מהשנה שעברה".

בלאט התייחס גם למצבו של שון ג'יימס, ואמר: "שון יעבור MRI בתקווה שאין שם נזק רציני. ביקשתי שהוא יתלבש למשחק, לא התכוונתי לשתף אותו וזה מה שעשינו. למען האמת אנחנו מוטרדים ומקווים שזה לא משהו רציני". על יכולתו של פלאניניץ' אמר: "זה שחקן שיידע לעשות את הדבר הנכון עם הכדור ולהוציא לשחקנים חופשיים, הוא עשה את זה בצורה יפה. זה די ברור שיש לו תשוקה למשחק. הוא משחק את המשחק עם הרבה התלהבות והנאה, זה מוסיף המון. הוא לא מנהיג. זה לא האופי שלו ולא המקום שלו. בינתיים הוא מתקשה למצוא את המלון שבו הוא חי, אבל הוא משפיע וזה טוב ומצוין".

עוד הוסיף בלאט על פלאניניץ': "אני רואה אותו משתתף ומשפיע גם באירופה. יכול להיות שייקח יותר זמן. לרמה של היום הוא מוכן, זה הרמה של שירוקי בליגה האדריאטית וברמה הזו הוא היה דומיננטי, אבל היורוליג זה סיפור אחר. את זה הוא יצטרך לקבל דרך האימונים והמשחקים עצמם. לא הכל יילך חלק. הבאנו שחקן מצוין למכבי, לא רק להיום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אני רואה את פלאניניץ' משפיע גם באירופה". דיוויד בלאט/קובי אליהו

מורן רוט כאמור רשם את המשחק הטוב ביותר שלו העונה, ואמר: "אני שמח מאוד, חיכיתי למשחק כזה הרבה זמן שאני אתפוצץ. יש שחקנים שישר באים למכבי ומביאים את המשחק שלהם, ולאחרים לוקח זמן. זו מערכת מדהימה עם דרישות גבוהות שלא הייתי רגיל אליהן, אבל אני מרגיש שאני מוכן, שאני פה ושאני לא סתם פה. עברתי קריירה ארוכה וטובה, יש לי הרבה מה לתת. אני מקווה שזה יימשך לאורך כל העונה. אני מקווה שגם ביום חמישי נבוא עם האטרף הזה והקהל יהיה מאחורינו. זה המשחק הכי חשוב שלנו כרגע, ואני מאמין שנעשה את זה".

על העובדה שלא זכה עד היום להזדמנויות גדולות, אמר רוט: "אני יודע שכל דקה שאני עולה זה המאני טיים. אני יודע שאני צריך להביא תוצרת. כל מאמן היה רוצה שכל השחקנים שלו יהיו טובים. אני שואף תמיד לעזור. אני מקווה שזה יקרה יותר שאקבל הזדמנויות. אני שמח שהגעתי לפה בשל כי אחרת אני לא יודע אם הייתי יכול להתמודד עם זה. אני היום יותר חזק בראש. זה המקום הכי טוב באירופה, יש פה מערכת מדהימה ויש תחרות. לא הכל הולך חלק כמו שרוצים. זה בדרך כלל יותר מתוק כשזה הולך. כשאתה משחק עם הטובים ביותר, אתה עובד קשה, לא נשבר ומחכה להזדמנות".

אריאל בית הלחמי, מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
"שמרנו טוב, אבל לא הצלחנו לייצר את העצירות". אריאל בית הלחמי/קובי אליהו

מאמן בני הרצליה, אריאל בית הלחמי: "אין הרבה מה להגיד אחרי משחק כזה. הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה. האחוזים של מכבי וההגנה הלא מספיק אגרסיבית שלנו עשו את ההבדל. דיברתי על שמירת הכדור, שמרנו טוב, אבל לא הצלחנו לייצר את העצירות. צריך לשכוח מהמשחק הזה מהר. מחכה לנו סיבוב שני עם הרבה יותר משחקי בית מאשר בסיבוב הראשון, ואנחנו צריכים להיות מוכנים להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully