וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק רייקארד: "אין נוסחת קסם לעצור את ברצלונה"

מאמנה של ערב הסעודית ובארסה לשעבר, התייחס לקבוצה הנוכחית: "כדי לנצח אותם צריך הגנה חזקה ומערך מאורגן"

למרות רזומה עשיר כשחקן וכמאמן, פרנק רייקארד, כוכב העבר ההולנדי של מילאן שחתום גם על זכייה בליגת האלופות כמאמן עם ברצלונה, נמצא כיום הרחק מאור הזרקורים ומאמן נבחרת ערב הסעודית. לכבוד סיום שנת 2012 ההולנדי התראיין לאתר של פיפ"א, התייחס למשרה החדשה שלו וכמובן גם על תקופתו בברצלונה ולשאלה כיצד ניתן לעצור את ליאונל מסי וחבורתו.

פרנק רייקארד מאמן הולנדי מאמן ערב הסעודית. GettyImages
"הקבוצות של מוריניו עצרו את ברצלונה" רייקארד./GettyImages

המאמן שבילה כחמש שנים כמאמן הקטלאנים דיבר על תקופתו כמאמן הקבוצה ואמר: "חמש שנים זה הרבה זמן. אני שמח מאוד שנפל בחלקי לעבוד במועדון כה גדול עם כל כך הרבה שחקנים טובים, כך שבהחלט יש לי זיכרונות טובים משם".

רייקארד, שזכה עם הקטלאנים בליגת האלופות ובשתי אליפויות ספרד, נשאל האם הוא זה שהניח את היסודות להצלחה הכבירה של מחליפו פפ גווארדיולה: "כמובן שלא, אני רק המשכתי את הדרך במועדון הזה. נכון, היו לי הרבה הישגים אבל את זה צריך לזקוף לטובת לטובת השחקנים הנהדרים. היו לי יחסים מצוינים עם השחקנים, אחרת לא הייתי מצליח לזכות איתם בכל כך הרבה תארים".

ההולנדי נשאל כיצד אפשר לעצור את ברצלונה, אך התקשה לתת תשובה ברורה: "אין נוסחת קסם לעצור את ברצלונה, אבל צריך להתאים את המשחק שלך לסיגנון שלהם. לרוב הקבוצות שנחלו הצלחות נגד ברצלונה היו הגנות חזקות ומערך מאורגן ומסודר. אינטר וצ'לסי, שתיהן הדיחו את ברצלונה מליגת האלופות וכמובן שגם ריאל מדריד הצליחה מול בארסה וזכתה באליפות (בעונה החולפת). אפשר לקרוא לזה המתכון של ז'וז'ה מוריניו, שהחל עוד שאימן את צ'לסי. אבל אם אתה משחק מול ברצלונה בצורה הזו עשר פעמים, אתה יכול לנצח אותם פעם אחת כך שזה בהחלט לא מבטיח הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully