וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נתניה: "שחקניות לבנות מחוייבות יותר מכהות"

31.12.2012 / 22:33

זוהר רייזמן, מאמן נתניה לנשים הדהים עם התבטאות גזענית: "אם יש שחקנית שחומה טובה, אין לי בעיה להביא אותה"

האם 11 שנה לאחר הנאום הגזעני של פיני גרשון, בו טען כי ישנם הבדלים בין שחקנים בעלי צבע עור שונה, נרשמת התבטאות אומללה נוספת בכדורסל הישראלי? הערב (שני) השיג מאמן אליצור נתניה, זוהר רייזמן, ניצחון יוקרתי על אליצור רמלה החזקה 75:76. לאחר המשחק, התראיין המאמן לערוץ ONE ששידר את המשחק, והתייחס לשחקניות שלו. "אני אוהב להביא שחקניות לבנות, כי הן מחויבות יותר למשחק, מבלי לזלזל בשחקניות הכהות", אמר רייזמן. "אני לא רוצה להישמע גזען".

שחקנית אליצור נתניה קטלין רדמון. AP
אם לבנות מגיעות לרמה שלה, זה אומר שהן ברמה גבוהה מאוד. רדמון/AP

כשנדרש להגיב על הדברים לוואלה! ספורט, לא התנצל רייזמן על הדברים ואף הוסיף עליהם: "בשידור אמרתי שאני אוהב להביא שחקניות לבנות, לא שאני יותר אוהב להביא שחקניות לבנות. אני אוהב להביא שחקניות לבנות, כי בדרך כלל שחקנית לבנה שמגיעה לרמות שקייטלין (רדמון, א.ש) הגיעה, אז היא שחקנית ברמה מאוד גבוהה".

רייזמן המשיך ואמר: "מאמנים פוחדים להביא שחקניות לבנות, יש להן סטיגמה שהן פחות פיזיות, פחות טובות. אני אומר שחקנית לבנה, אם היא מגיעה לרמה הזאת, אז היא צריכה להיות שחקנית טובה. אין לי חלילה בעיה להביא שחקנית כהה, יש לי שלוש שחקניות שחומות עור ואין לי בעיה עם זה, להיפך. זה נקודתי, אם יש שחקנית שחומה טובה, הצבע עור לא יגביל אותי להביא אותה".

פיני גרשון המנהל המקצועי של הפועל חולון. ברני ארדוב
זיכרונות מלפני 11 שנים. גרשון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully