וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: נתניה הפתיעה את רמלה, אשדוד עדיין מושלמת

רמלה נכנעה 76:75 לקבוצה מהתחתית במשחק דרמטי, אשדוד שמרה על המאזן המושלם עם 69:82 על ראשל"צ. חולון ניצחה

המחזור התשיעי בליגת העל בנשים נפתח הערב (שני) עם הפתעה גדולה, כשאליצור נתניה מהתחתית הדהימה את אליצור רמלה והנחילה לה את הפסדה השלישי העונה עם 75:76. מי שהמשיכה לשייט ללא הפרעה היא מכבי אשדוד, שרשמה את ניצחונה התשיעי בתשעת משחקיה, הפעם מול נועלת הטבלה, הפועל ראשון לציון, בעוד חולון חזרה ממשחקה בכפר בלום עם 74:77 גדול על הפועל גליל עליון.

* במשחק שנערך הערב בליגה הלאומית לגברים ניצחה הפועל כפר סבא/כוכב יאיר את מכבי קרית ביאליק 83:90 בחוץ.

קטיה לויצקי שחקנית אליצור רמלה. ברני ארדוב
הפסד כואב. לויצקי/ברני ארדוב

אליצור נתניה - אליצור רמלה 75:76

איזה משחק מטורף בנתניה, שם השיגו המארחות ניצחון גדול על היריבה הקשה, והנחילו לה הפסד שלישי העונה. דווקא רמלה נראתה בדרכה הבטוחה לניצחון, כשטסה ל-10:26 ברבע הראשון. אלא שמשחק קבוצתי מצויין של נתניה סייע לה לצמק ל-9 בלבד במחצית, וברבע השלישי הושלם המהפך. אורן עוד העלתה את רמלה ליתרון בתוך הדקה האחרונה, אבל סל גדול של קטלין רדמון, 11 שניות לסיום ניצח לנתניה את המשחק. קורטני הארט הוליכה את נתניה עם 22 נקודות ו-11 ריבאונדים, רדמון רשמה 16, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. לרמלה: קיילה צ'ונס 18 ו-8 ריבאונדים.

מכבי אשדוד - הפועל ראשון לציון 69:82

הקבוצה של עדני דגן שמרה על המאזן המושלם שלה, אך נאלצה לעבוד מעט קשה יותר משחשבה, מול היריבה שנועלת את הטבלה. המארחות לא הצליחו לברוח בשני הרבעים הראשונים, וראו את טיפני הייז שומרת את ראשון בתמונה, בדרך לפיגור 8 בלבד במחצית. אלא שאז הגיעה ריצת 13:21 של אשדוד, היתרון עלה לדו ספרתי, וכל שנותר לראשון ברבע האחרון זה לצמק מעט. אשלי שילדס הוליכה את קלעיות אשדוד עם 23 נקודות, שארדיי יוסטון הוסיפה 21 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. הייז קלעה 24 לראשון.

הפועל פתח תקוה - רמת השרון 71:64

המארחות פתחו בצורה נהדרת את המשחק, ועוד הוליכה 14:21 בסיום הרבע הראשון, אבל אז התעוררו השחקניות של אורנה אוסטפלד, טסו ל-10:21 ולמחצית הן הגיעו ביתרון 4. פתח תקוה ניסתה לחזור אבל היתרון רק הלך וגדל, ובסיום השיגו האורחות ניצחון חוץ. אלישיה קלארק ואלכסיס גריי הוליכו את קלעיות רמת השרון עם 15 כל אחת, גיידן קלעה 18 לפתח תקוה.

גליל עליון - אליצור חולון 77:74

המארחות פתחו בטירוף את המשחק, ונעזרו ביכולת נהדרת של סידני קרטר כדי לברוח ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. חולון לא נבהלה, ובשני הרבעים הבאים הוליכה 30:48 כדי לחולל מהפך, ושתי דקות לסיום הצליחו האורחות לעלות ליתרון 7, ממנו כבר לא הצליחה גליל לחזור. אלכסיס הורנבקל הוליכה את חולון עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, קארי גארדין הוסיפה 12. את המפסידות הוליכה סידני קרטר עם 27 נקודות ו-6 אסיסטים.

מאמן מכבי אשדוד, עדני דגן. קובי אליהו
עדיין מושלמות. דגן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully