וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "יש לחבר'ה שלנו גאווה ומוטיבציה"

31.12.2012 / 21:41

שבע לפני מכבי ת"א, אהב מאמן ירושלים את מה שראה מול אילת. פולן: "שיחקנו ביחד". קטש: "יש לנו עוד הרבה עבודה"

אחרי ההפסד המאכזב לגלבוע/גליל בשבוע שעבר, חזרה הערב (שני) הפועל ירושלים לעצמה וגברה במלחה 79:85 על הפועל אילת. בשבוע הבא מכבי תל אביב תגיע לבירה, והמאמן שרון דרוקר כבר לא יכול לחכות: "ננסה לנצח. לחבר'ה שלנו יש גאווה, יש מוטיבציה, והם ייראו מה זה מלחה נגד מכבי".

על המשחק הערב אמר המאמן: "שלטנו כבר מההתחלה. שיחקנו מאוד אגרסיביים, באנו לתקן מהשבוע שעבר. שיחקנו טוב. יכולנו לקבל פחות נקודות, אבל בסך הכל אני מרוצה מאוד מהבחורים שלנו. ציפינו שתהיה ירידה אחרי אירופה, אבל הם מחפים על זה באימונים טובים".

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקוב פולן מול שחקן הפועל ירושלים טוני יאנגר. קובי אליהו
שיתוף הפעולה עם רביב לימונד היה מצוין. פולן/קובי אליהו

על רביב לימונד וג'ייקוב פולן, שהיו מצוינים עם 39 נקודות משותפות, אמר המאמן: "הם שחקנים עם הרבה יכולת. רביב נותן עונה טובה מאוד עד עכשיו, הוא משחק עם בגרות, וג'ייקוב בא לשחק. אתמול דיברתי איתו קצת ואני מקווה שהוא מבין מה אני רוצה, אבל זה נמדד לאורך זמן, לא רק במשחק אחד".

פולן עצמו, שסיים עם 20 נקודות ו-6 אסיסטים, הוסיף: "ההגנה שלנו ניצחה את המשחק. שיחקנו ביחד, שיחקנו לא אנוכי, וכשאנחנו רצים למתפרצות אנחנו קבוצה אחרת. כשרביב תוקף כמו שהוא תקף היום, זה עוזר לכולם".

בצד השני, ניסה עודד קטש להסביר את ההפסד השני ברציפות של קבוצתו, והתעקש: "אנחנו לא מרגישים במשבר. יש לנו עוד הרבה עבודה, אנחנו קבוצה צעירה שצריכה ללמוד. פתחנו לא טוב היום. לא היינו מספיק מרוכזים, בדרך כלל כשמקבלים סקור גבוה האשמה היא רק בהגנה, אבל הרבה נקודות שלהם הגיעו מהתקפה לא טובה שלנו, מאיבודים. נתנו להם לברוח שלוש פעמים ואת זה אי אפשר לעשות, בטח במלחה".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
"אנחנו קבוצה צעירה שצריכה ללמוד". עודד קטש/קובי אליהו

אשקלון ניצחה את גלבוע/גליל: "יש לנו הרבה אופי"

במשחק הנוסף של הערב חזרה אליצור אשקלון מפיגור בדרך לניצחון 69:81 על הפועל גלבוע/גליל עליון. בסיום אמר מאמנה, עדי אזולאי: "הליגה צמודה. יש בטן של קבוצות טובות שמנצאות במרכז הטבלה. הדרך שלנו טובה, יש פה קבוצה טובה, החזרנו את הקהל למשחק. אנחנו משחקים נכון, עצרנו את גליל על 69 נקודות וככה מנצחים משחק. לקבוצה שלנו יש הרבה אופי, וזה לא רק השחקנים האמריקאיים. יש לנו חיבור מצוין, אנחנו משחקים על השחקנים הנכונים ואני מקווה שנמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully