וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס שלזינגר מאיימת לתבוע את איגוד הג'ודו

31.12.2012 / 17:40

עורכי דינה של הג'ודאית שלחו מכתב לראשי איגוד הג'ודו בו הם דורשים מהם לחזור בהם מ"דברים כוזבים" שפרסמו

הג'ודאית אליס שלזינגר שלחה הערב (שני) באמצעות עורכי דינה מכתב ליו"ר איגוד הג'ודו ולמאמן נבחרת הנשים שני הרשקו, בה היא מתריעה כי תתבע את האיגוד בעקבות הדברים האחרונים שנמסרו על ידו לתקשורת בעקבות הסכסוך בין שני הצדדים.

במכתב שנשלח צויין: "האשתם בשם האיגוד וכמי שעומדים בראשו ואחראים לכל פרסום מטעמו את אליס לא פחות ולא יותר באמירת 'שקרים' תוך שאתם מייחסים לה, לצרכי עיתונות ודעת קהל בלבד, דברים שהיא לא אמרה כאילו אמרה אותם". הכוונה במכתב ההתראה היא לדברים שפורסמו על ידי איגוד הג'ודו הבוקר (שני) לפיהם: "שלזינגר מתנה את הגעתה לאימוני הנבחרת בכך שהיא תבחר את המאמן" וגם ,שלזינגר מתעקשת כי היא תקבע לעצמה את מאמן הנבחרת, בן זוגה, ואם לא, היא לא תתאמן בנבחרת".

עורכי דינה של שלזינגר טוענים כי הדברים כוזבים מיסודם ופוגעים בשמה הטוב. הם דורשים מאיגוד הג'ודו לפרסם תיקון והבהרה ודורשים שיחזור בו מהפרסום. בסופו של המכתב צויין כי שלזינגר לא מבקשת התנצלות, אלא מבקשת רק לשפוך אור, מבחינתה, על הדברים".

מאיגוד הג'ודו נמסר בתגובה:

"איגוד הג'ודו שב וקורא לאליס שלזינגר לשוב לאימוני הנבחרת אליהם לא הגיעה מאז סיום האולימפיאדה, תוך שהיא מתנה את הגעתה בקביעת בן זוגה כמאמנה גם בנבחרת. איגוד הג'ודו הוא גוף מקצועי, בראשו עומד יו?ר שלנגד עיניו עומדת הצלחת הענף ובאמתחתו מדליה אולימפית כמאמן לאומי.

"איגוד הג'ודו כגוף מקצועי וציבורי, איננו מתכוון להגיב לדברים הבלתי מבוססים של שלזינגר ומוסין. באי כוחה של שלזינגר וראשי הספורט בישראל מקבלים תשובות מקצועיות ומפורטות בדרך מקצועית ומסודרת. היחידה לספורט השגי כבר הביעה דעתה באשר לנושא, ותומכת בעמדה המקצועית של איגוד הג'ודו, לפיה יהיה מעבר לעבודה בנבחרות.

"ספורטאית, טובה ככל שתהיה, אינה יכולה לקבוע את זהות מאמני הנבחרת, גם היא חושבת שבן זוגה הוא המתאים ביותר לאמן אותה. בנבחרת מתאמנים תחת מאמני הנבחרת.
אליס ספורטאית חשובה לאיגוד הג'ודו, אנו תקווה שהיא תתעשת ותחזור במהרה לאימוני הנבחרת, תוך שהיא מקבלת עליה את החובות והזכויות המתבקשות מכל ספורטאי נבחרת.
אשר לאמור במכתב עורכי הדין, יקבלו אליס שלזינגר (ופבל ומוסין) תשובה עניינית מעורכי הדין של האיגוד".


אליס שלזינגר: "לא אתן יד לחיסול הקריירה שלי"

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully