וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומינגוש מונה למאמן דפורטיבו לה קורוניה

נועלת הטבלה בלה ליגה פיטרה את חוסה לואיס אולטרה ומינתה במקומו את הפורטוגלי, שאמר: "תפקיד קשה ולכן אני כאן"

דפורטיבו לה קורוניה, נועלת הטבלה בספרד, ביצעה חילופי מאמנים. חוסה לואיס אולטרה, שהעלה את הקבוצה ליגה, פוטר מתפקידו ובמקומו מונה הפורטוגלי דומינגוש בן ה-44. "החלטנו שזה הזמן האידיאלי לשינוי", הסביר הנשיא אוגוסטו סזאר לאונדוריו, שלא בזבז זמן והודיע תוך שעות ספורות על מינויו של הפורטוגלי. דפור פתחה נורא את עונת החזרה שלה ללה ליגה והיא במקום האחרון עם שני ניצחונות ו-12 נקודות אחרי 17 מחזורים. בנוסף, הקבוצה עומדת בפני סכנת פירוק בשל חובות לרשויות המס.

"זה תפקיד קשה, אבל אני אוהב את זה ולכן אני כאן", אמר דומינגוש בהצגה הרשמית. "חשוב שדפור תישאר בליגה ולשם כך אנחנו צריכים את המחויבות של כולם. זה רגע מיוחד עבורי. המטרה ברורה והיא לעשות יותר ממה שהיה עד עכשיו. אני אוהב שהקבוצה שלי משחקת טוב ואם תסתכלו על קריירת האימון שלי, תראו שהקבוצות שלי כבשו הרבה שערים".

דומינגוש, שחקן העבר של פורטו, בילה בספרד שנתיים כשחקן טנריפה בין 1997 ל-1999. הוא הוביל את בראגה למקום השני בפורטוגל ולגמר הליגה האירופית ב-2010 ואשתקד מונה למאמן ספורטינג ליסבון, אך פוטר מתפקידו בחודש פברואר בעקבות תוצאות חלשות. כעת הוא ינסה לעזור לדפור לשרוד בלה ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully