וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "סוארס עלה הרבה, לא נשחררו בחינם"

בבאר שבע הגיבו על הידיעה לפיה הברזילאי בודק אפשרות לעזוב. טרם נעשתה פניה לגזל. חלוץ גלבוע, ארז יוסף, מועמד

one

"אלונה שילמה לא מעט כסף על וויליאם סוארס, ולכן אין סיבה שנשחררו בחינם. הוא שחקן חשוב במערך שלנו, וקבוצה שתרצה אותו תצטרך לשלם הרבה כסף". כך הגיבו בהפועל באר שבע על הידיעה מאמש, לפיה הקשר שוקל עזיבה וסיפר למקורביו כי הוא מחזיק בהצעה מקבוצת צמרת בליגה הסינית. במועדון טוענים כי טרם התקבלה הצעה עבורו, אך נראה כי ידרשו סכום דומה לזה שבו הוא נרכש (לפחות שני מיליון שקל) מקבוצה שתרצה לקלוט אותו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט כבר לפני כשבועיים, הקשר רביד גזל נמצא בתוכניות של אלישע לוי ובמועדון מתכוונים לפנות אליו. אתמול אמרו במועדון כי טרם נעשתה פניה לקשר, אך נבדקת האופציה להעבירו לקבוצה כבר בחלון ההעברות בינואר. אם קובי מויאל ישוחרר מבית"ר ירושלים, באר שבע תפנה גם אליו. "מויאל שחקן טוב מאוד, אבל קודם צריך לבדוק אם הוא עוזב את בית"ר ואם כן, האם הוא מוכן להגיע", אמר אתמול גורם במועדון. מויאל יהיה שחקן חופשי בתום העונה. מועמדים נוספים שהוזכרו עד כה: ויקטור מרעי מהפועל תל אביב, החלוץ הניגרי אובינה אוביפולה והחלוץ ממונטנגרו, איביצ'ה יובאנוביץ'.

חלוץ אסי גלבוע, ארז יוסף, שהשתייך בעבר למחלקת הנוער של מכבי חיפה, עשוי להגיע מחר למבחנים בקבוצה. יוסף (23) שכבש העונה בליגה ארבעה שערים, זכור בחיפה בעיקר בשל שער שכבש בגביע הטוטו מיד לאחר שעלה מהנוער (עונת 2006/7), במשחק מול מכבי תל אביב, בו עלה כמחליף.

שחקן הפועל באר שבע וויליאם סוארס. מגד גוזני
באר שבע תדרוש כשני מיליון שקל. סוארס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully