וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "מעמדו של טל בנין לא קשור בכסף"

הספונסר שגייס המאמן העביר עד כה 400 אלף דולר, אך במועדון מכחישים שזה מה שמשאירו. בינתיים: רוב לתומכי בנין בהנהלה

one

טל בנין צפוי להמשיך בשלב זה בתפקידו כמאמן מכבי נתניה וזאת בצל פרשת הספונסר שמעסיקה בימים האחרונים את ראשי המועדון. כזכור, בנין ביצע את השידוך בין איש העסקים אלי שגב לראשי נתניה, אך בהנהלת המועדון ממשיכים לטעון כי לתרומה אין כלל קשר להישארותו של בנין. לוואלה! ספורט נודע כי שגב, שבעצמו עומד מאחורי התיווך בין נתניה לקבוצת משקיעים, הודיע מלכתחילה כי הכסף ניתן ללא התנייה בנוגע לזהות המאמן. עוד נודע כי לפני מספר שבועות שגב והאנשים שמאחוריו אף הודיעו כי מבחינתם מקובלת חזרה של ראובן עטר לתפקיד המאמן.

עד כה העבירה הקבוצה שעומדת מאחורי שגב כ-400 אלף דולר לנתניה כאשר בקרת התקציבים קיבלה את המסמכים ואת ההסכמים בין נתניה למשקיעים. הכסף לא הגיע כולו מכספו של שגב אלא גם מהאנשים שעומדים מאחוריו. בהנהלת נתניה היו כאלה שאמרו כי השידוך בין התורמים למועדון נעשה לאחר שלכל הגורמים במועדון התברר כי לא יהיה ניתן לחזק את הקבוצה בשל בעיות כלכליות. כשבנין דריש חיזוק ושמע שאין כסף, הוא שידך בין הצדדים.

"לטל היה אינטרס שייכנס כסף כדי שיהיה אפשר להביא חיזוק", אמר גורם המקורב מאוד להנהלה ומעורה בדברים, "אבל ממה שידוע לפחות ההתנייה היחידה הייתה שהכסף במרביתו ישמש לחיזוק. מעמדו של המאמן כלל לא קשור בכסף". אגב, בנתניה זעמו על פיצוץ הסיפור כשחלק מאנשי המועדון אמרו כי ברור שהסיפור יצא מבפנים. "זה נראה שמישהו דאג להוציא את העניין דווקא עכשיו כדי לסכל דברים", טוען מקורב ששימש כספונסר בעבר. "כנראה שאגו במקרה הזה גבר על השיקולים הנכונים".

בינתיים, למרות שהקבוצה השיגה רק שתי נקודות בשמונת המחזורים האחרונים והיא שקועה מתחת לקו האדום, לא מסתמן כאמור מהלך להחלפתו של בנין. ראוי להדגיש בין חברי ההנהלה יש חילוקי דעות לגבי מעמדו של המאמן, אך נראה כי בשלב הזה הקולות להשארתו גוברים. במקביל בנתניה ממשיכים לעבוד על חיזוק וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, פיראס מוגרבי הוא המועמד איתו מתקיימות השיחות הרציניות ביותר עד כה.

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
בינתיים נשאר. טל בנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully