וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: חודשו המגעים עם פיראס מוגרבי

ביממה האחרונה חלה תפנית בין השחקן שלא מקבל דקות בלאנס לקבוצתו הקודמת: "אם נצליח להחזירו זה חיזוק אדיר"

one

ביממה האחרונה התחדשו המגעים בין מכבי נתניה לבין לאנס מהליגה השניה בצרפת לגבי השאלה אפשרית של פיראס מוגרבי לישראל עד תום העונה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בנתניה מעוניינים שהשחקן יחזור, למרות שזה העדיף בתחילה להישאר ולנסות את מזלו באירופה. אולם, מוגרבי החליט לשקול לחיוב את האופציה לחזור לישראל לאור מעמדו בצרפת והעובדה שאינו מקבל דקות משחק.

בכל מקרה, אין מדובר באפשרות של מכירה של מוגרבי לנתניה, אלא רק על השאלה עד סוף העונה. המגעים החלו ביממה האחרונה צפויים לצבור תאוצה כבר בימים הקרובים, כשנראה שכל הצדדים חפצים בעיסקה. גורם בנתניה אמר: "פיראס כרגע הוא האופציה המובילה. ברור לכולם שאם נצליח להחזיר אותו זה יהיה חיזוק אדיר למועדון ונוכל להרים את הקבוצה למעלה". אותו גורם אמר כי למרות שמוגרבי לא שיחק רבות במדי לאנס, בשיחות עם הצרפתים התברר כי הוא נמצא בכושר לא רע בכלל.

יוריצה בוליאט שחקן מכבי חיפה מול פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
יחזור הביתה? מוגרבי/קובי אליהו

יש לציין כי אין מדובר באפשרות של מכירה של מוגרבי לנתניה, אלא רק על השאלה עד סוף העונה. המגעים החלו ביממה האחרונה והם צפויים לצבור תאוצה כבר בימים הקרובים, כשנראה שכל הצדדים חפצים בעיסקה.

גורם בנתניה אמר בנושא: "פיראס כרגע הוא האופציה המובילה. ברור לכולם שאם נצליח להחזיר אותו זה יהיה חיזוק אדיר למועדון ונוכל להרים את הקבוצה למעלה". אותו גורם אמר כי למרות שמוגרבי לא שיחק רבות במדי לאנס, בשיחות עם הצרפתים התברר כי הוא נמצא בכושר לא רע בכלל. למרות הטענות הללו מוגרבי, לא נספר העונה על ידי מאמנה של לאנס והוא קיבל עד כה רק 30 דקות של משחק כמחליף במדי הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully