וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן נבארו להט, ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד

"לה בומבה" הפציץ 33 נקודות והוליך את יריבת מכבי ביורוליג לניצחון יוקרתי 89:96 על היריבה המרה. 18 לרודי פרננדס

בניגוד למה שקורה בכדורגל, קבוצה הכדורסל של ריאל מדריד התארחה הערב (ראשון) אצל ברצלונה לסופר קלאסיקו הגדול כשהיא פייבוריטית ברורה. הבלאנקוס הגיעו לפלאו ג'ורדי כשהם מחזיקים במאזן מדהים של 0:14 וללא אף הפסד ליגה אך הם לא לקחו בחשבון את חואן קרלוס נבארו. "לה בומבה" ענה הערב לכל המבקרים כשהוליך את הקטלאנים לניצחון גדול 89:96 על היריבה המרה והנחיל ללבנים הפסד ליגה ראשון העונה.

שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו. GettyImages
משחק אדיר שלו. חואן נבארו/GettyImages

33 נקודות היו לנבארו הערב וזה כולל מאזן מושלם של 5/5 מחוץ לקשת. הפנומן הספרדי החטיא רק פעם אחת מהשדה והוסיף גם שישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים באחד המשחקים הגדולים בקריירה שלו. פיט מייקל סייע לספרדי עם 15 נקודות משלו. ומה עם שאראס? אקס מכבי תל אביב תרם שבע נקודות וארבעה אסיסטים לניצחון. בצד השני, ריאל מדריד שנאלצה לרדוף אחרי ברצלונה במשך כל המשחק, קיבלה 18 נקודות מרודי פרננדס המצוין. סרחיו רודריגס הוסיף 17 נקודות, אך סרחיו יול הכוכב היה חלש ותרם שש נקודות בלבד.

זה היה ניצחונה השמיני העונה של ברצלונה, שנחלה כבר שבעה הפסדי ליגה עד כה. ביכולת שהציגה ברצלונה ובמיוחד חואן קרלוס נבארו, למכבי תל אביב שמשחקת באותו בית עם הקטלאנים יש בהחלט סיבה טובה לדאגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully