וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים של ריאל מדריד בחרו באיקר קסיאס

הבלאנקוס שבו להתאמן, אלפי אוהדים באימון עודדו את השוער, מוריניו התקבל בדממה. יונייטד רוצה 22 מיליון ליש"ט על דה חאה

אוהדי ריאל מדריד שטרודים ממצב הקבוצה בליגה הספרדית החליטו להביע עמדה בכל מה שקשור לעימות המתוקשר בין איקר קסיאס למאמן ז'וזה מוריניו. הבלאנקוס קיימו אימון ראשון היום (ראשון) לאחר החגים כאשר כ-7,000 אוהדים פקדו את מתחם האימונים ועודדו את השוער והקפטן, כשקראו בשמו כשהוא נכנס למגרש. לעומתו, מוריניו לא זכה לקריאות עידוד מהקהל, מה שמסמל את מקומם של האוהדים בעימות בין השניים.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד על הספסל. רויטרס
הקהל בעדו. איקר קסיאס/רויטרס

ב'דיילי מייל' עוסקים היום בסוגיית החלפתו של איקר קסיאס, כאשר נטען שמנצ'סטר יונייטד דורשת סכום של 22 מיליון ליש"ט עבור דויד דה חאה בקיץ. כזכור, השוער הספרדי של יונייטד הוחתם כמחליפו של אדווין ואן דר סאר תמורת 18 מיליון ליש"ט. על פי הספקולציות שהתעוררו נטען שדה חאה מתגעגע לביתו מאז שעזב את אתלטיקו מדריד לפני כשנה וחצי, ועל כן לא מן הנמנע שהוא ישוב לספרד בקיץ הקרוב.

ב'סאן' כאמור שייכו את דה חאה כמועמד מוביל להגיע לריאל מדריד. גורם בבלאנקוס טען ש"דה חאה מחוזר על ידי מוריניו, אבל הרבה מאוד תלוי בעתידו של מוריניו עצמו. בכל מקרה, מוריניו עוקב מקרוב אחרי דה חאה ומעוניין בו מאוד".

ובינתיים בתקשורת הספרדית עסוקים גם בעתידו של צ'אבי אלונסו, שחתום בריאל מדריד עד יוני 2014. הצדדים כבר החלו בשיחות לגבי הארכת החוזה, אבל בשלב הזה הם החליטו להגיע לסיכום עד לסוף 2013. המחלוקת סביב הארכת החוזה קשורה לכך שאלונסו מעוניין לחתום לעונה אחת נוספת ואילו בריאל מתעקשים כי הוא יחתום לשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully