וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תקיים הערכת מצב לגבי הדרבי התל אביבי

30.12.2012 / 12:36

לאחר שהודיעה כי הדרבי ייערך ביד אליהו, המשטרה עשויה לחזור בה לאחר לחצים גדולים ולאפשר לקיימו בבית מכבי

בעקבות לחץ גדול שהופעל על משטרת ישראל בימים האחרונים, מאז פרסום ההודעה כי לא תאפשר לקיים את משחק הדרבי בבית מכבי בראשון לציון, המשמש את הפועל תל אביב כאולם ביתי, הודיעה היום (ראשון) המשטרה כי רק לאחר הערכת מצב שתיערך בפברואר, ייקבעו ההגבלות השונות שיוטלו על המשחק, אם בכלל.

בימים האחרונים ערכו הפועל תל אביב וראשי המנהלת שיחות עם אנשי המשטרה והסבירו להם כי ההערכה הראשונית כי לפחות 8,000 איש יגיעו לדרבי הינה שגויה. במשטרה נוטים להסכים, והודיעו כי הם עשויים להסיר את ההגבלה לארח את המשחק בראשון. בתוך כך, הפועל תל אביב תועמד לדין ביום שני הקרוב בעקבות אירועי המשחק מול נתניה כשההערכות הן שיוטל עונש של שני משחקי רדיוס, אך בכל זאת משחק הדרבי מול מכבי תל אביב תוכל לארח מול הקהל הביתי שלה.

בתוך כך, ביום רביעי הקרוב יתכנסו חברי דירקטוריון מנהלת ליגת העל במשרדי המנהלת בתל אביב לישיבה חודשית, כשעל סדר היום שאלת אירוח גמר סל 2013. על הפרק עומדות שתי הצעות רלוונטיות, יד אליהו, שאירח את גמר הפיינל פור מאז שנת 2006, או ההיכל החדש ברוממה. במנהלת הליגה ערכו בשבועיים האחרונים סקר בדף הפייסבוק שקרא לאוהדים להצביע באיזה אולם ירצו שגמר הסל יהיה. כ-1900 אוהדים הצביעו, מתוכם 66 אחוזים היו בעד רוממה ו-34 אחוזים בעד יד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully