וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מוריניו זוכה בתואר מאמן השנה בדובאי

בעיצומו של משבר בריאל מדריד, 'המיוחד' זכה לרגע של נחת. בין המחמיאים? אחד בשם דייגו מראדונה. צפו בשניים מתחבקים

ימים לא קלים עוברים על ז'וזה מוריניו. 'המיוחד' עומד במרכזה של סערה ציבורית בספרד, על רקע המשבר של ריאל מדריד, שלאחר 17 מחזורים בליגה הספרדית מדורגת במקום השלישי בלבד ומרוחקת לא פחות מ-16 נקודות מברצלונה המוליכה. המנג'ר הפורטוגלי לא זוכה להכרה גדולה לאחרונה, בטח שלא בספרד, אך מסתבר שיש מקומות בעולם בהם הוא דווקא מקבל כבוד של מלכים. הפורטוגלי הגיע לדובאי, שם הוענק לו אתמול (שבת) תואר מאמן השנה בעולם. למקרה שתהיתם, מדובר בתואר לא מאוד רשמי. בתואר שחקן השנה, אגב, זכה רדאמל פלקאו.

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד, דייגו מראדונה. AP
יש מי שמעניק לו גיבוי. מראדונה ומוריניו בימיו באינטר/AP

עוד לפני הטקס, הפורטוגלי זכה למחמאות ולגיבוי מאחד - דייגו מראדונה. כוכב העבר האגדי, שהוזכר בימים האחרונים כמי שצפוי להתמנות למאמן נבחרת עירק, נכח בטקס ושיבח את הפורטוגלי: "התוצאות שלו מדברות בעד עצמן. הוא מאמן מהטופ. הוא מקדיש הרבה תשומת לב לשחקנים שלו, מהראשון שבהם ועד האחרון. הוא הרוויח את המעמד שלו ביושר".

מראדונה אף התייחס להחלטה המתוקשרת והשנויה במחלוקת של מוריניו, לספסל את שוער ריאל איקר קסיאס: "אני חושב שזו הייתה החלטה נהדרת של מוריניו. הוא הרי הבוס. הוא המאמן, למרות שאולי קסיאס או אחרים לא רואים זאת כך. גם אני כשחקן הייתי רוצה להיות מוכר, אבל זה דה דבר מצוין שהמאמן לא מודאג רק בגלל שחקן אחד, אלא חושב על כל השחקנים כקבוצה".

צפו במוריניו זוכה בתואר ומתחבק עם חבר מוכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully