וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.12

חלון ההעברות בפתח: צ'לסי פייבוריטית לצרף את דמבה בה, נאני לא יעזוב את יונייטד. כמה תדרוש טוטנהאם על גארת' בייל? ווסלי סניידר יגיע דווקא לליברפול?

העברות

* הבלם הוותיק סלבטורה ארוניקה שוחרר מנאפולי וחתם לשנתיים וחצי בשורות פאלרמו, לה ינסה לשרוד בליגה האיטלקית הבכירה.

* אותה פאלרמו נפרדה מהקשר הארגנטינאי ניקולאס ברטולו, שנרכש על ידי הסיציליאנים ב-2009 וכעת נמכר לקרוס אסול המקסיקנית.

* הסקורר הארגנטינאי מאורו מאטוס עזב את אול בויס וחתם בשורות סן לואיס הבוליביאנית.

חואן מאטה שחקן צ'לסי (משמאל) מול סלבטורה ארוניקה שחקן נאפולי. GettyImages
עובר לסיציליה. סלבטורה ארוניקה/GettyImages

שמועות

* "סאנדיי מירור": יו"ר טוטנהאם, דניאל לוי, צפוי לנקוב במחיר של 60 מיליון ליש"ט בפני ריאל מדריד, שמעוניינת לצרף את גארת' בייל.

* "הגאזטה דלו ספורט", עיתון הספורט הגדול באיטליה מדווח כי ווסלי סניידר, המלפפון הלוהט של של אינטר, עשוי לעבור בינואר דווקא לשורות ליברפול, שכבר פנתה למועדון האיטלקי שלו והגישה הצעה.

* בדיילי טלגרף טוענים כי צ'לסי הפכה לפייבוריטית להחתים את דמבה בה בחודש ינואר הקרוב, ועקפה במירוץ את טוטנהאם וארסנל. אם לא תצליח להחתים את רדאמל פלקאו, תתרכז הבלוז בכוכב המגפייז, שצפוי לעזוב באמצעות סעיף השחרור שלו - 7 מיליון ליש"ט.

* במירור טוענים כי ריאל מדריד ופריס סן ז'רמן יפתחו במגעים עם צ'לסי כבר השבוע בנסיון לצרף את אשלי קול בסיום העונה.

* שחקן ההגנה של סטוק סיטי, ריאן שואוקרוס, נמצא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי.

* באנגליה מדווחים שאספניול תנסה להנחית בינואר את מייקל אואן, שלא ממש מוצא את מקומו בסטוק סיטי אחרי שחתם במדיה בספטמבר האחרון.

* בלם ולנסיין, ניקולה איזימט מיראן (21), נמצא חזק על הכוונת של ליברפול וניוקאסל, ובאנגליה טוענים שהן נערכות לקרב ראש בראש על שירותיו.

* מספר כלי תקשורת באנגליה מעריכים כי אלכס פרגוסון הבטיח לנאני יש הוא נמצא בתכניות שלו, ולא יאפשר לפורטוגלי לעזוב בינואר.

* הסאנדיי מירור מדווחים כי אם יעבור לליגה האמריקאית, ירוויח פרנק למפארד שכר דומה לזה שקיבל דייויד בקהאם - כ-4 מיליון ליש"ט לעונה.

* על פי "סקיי", ק.פ.ר הגישה לווסטהאם הצעה עבור הקשר האחורי בן ה-25 מוחמד דיאמה. על פי הדיווחים, לצרפתי-סנגלי יש בחוזהו סעיף יציאה שנע סביב 3.5 מיליון ליש"ט בלבד.

* פיורנטינה קרובה להשלמת רכישתו של הקשר ההתקפי מתיאס וסינו מנסיונאל האורוגוואית. וסינו בן ה-21 נחשב לאחד משחקני העתיד במולדתו. בתוך כך, הויולה מתעניינים באורוגוואי אחר, גאסטון ראמירס שהגיע בקיץ האחרון לסאות'המפטון, והם עשויים לרכוש אותו לקראת העונה הבאה.

* דייגו לוגאנו, שאיבד את מקומו בהרכב פ.ס.ז', אמר לעיתון "אל פאיס": "אני עדיין לא יודע לאן אעבור בינואר, אבל התקופה שלי בפריס הסתיימה".

* באיטליה מדווחים שמגן אטאלנטה, פדריקו פלוזו, ויובנטוס ממשיכים להתקרב. על פי הדיווחים, הגברת הזקנה תשלם לנראזורי דמי השאלה בגובה 1.5 מיליון יורו ותהיה לה אופציה לרכוש את פלוסו בן ה-28 תמורת 3 מיליון יורו.

* ולנסיה סימנה כמטרה את בלם ריאל מדריד, ראול אלביול, שכמובן גדל במועדון ונרכש על ידי הבלאנקוס ב-2009. אלביול יצטרך לקצץ כחצי מיליון יורו משכרו הנעמד בכ-2.2 מיליון יורו לעונה, אם הוא ירצה לחזור למסטאייה, אבל שם מקווים שהאפשרות לקבל דקות משחק משמעותיות תעשה את העבודה.

בקליפ: לקט צלילות וכרטיסים צהובים של גארת' בייל שפרסם ה"מארקה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully