וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: למרות היכולת בהתקפה, בנאדו עדיין יחתים חלוץ

השערים של אזולאי ועמאשה לא ישנו ההחלטה. שצ’פוביץ’ עשוי להגיע. גורם: ”ספסול קטן היה נכון”. בית”ר תפנה לתורג’מן

one

הניצחון 0:2 אמש (שבת) על הפועל באר שבע יצר שמחה כפולה במכבי חיפה: אחרי 16 מחזורים הקבוצה העפילה לראשונה העונה למקום בפלייאוף העליון, וזאת גם הייתה הפעם הראשונה העונה בה שני חלוצים כובשים באותו משחק. "אריק (בנאדו) ספג הרבה ביקורת בשבוע האחרון, אבל הוא שוב הוכיח שהוא מסוגל להתמודד עם משחקים כאלה בעזרת חשיבה נכונה. ההחלטה שלו ושל אוזן לספסל את קטן, בוקולי ואזולאי הייתה מצוינת. אלה שלושת השחקנים שהשפיעו יותר מכולם על היכולת במחצית השניה", אמרו במועדון.

קטן, אגב, קיבל את ההחלטה בהבנה וידע ממנה בבוקר המשחק. בוקולי, שבלט גם אתמול, אמור לפתוח במשחק הקרוב באשדוד לצד לירוי צעירי או אייל גולסה וזאת משום שאביחי ידין שנפצע אתמול מורחק. לגבי מצבו הרפואי, מדובר ברגישות בשריר שגררה התערבות של הצוות הרפואי שביקש להחליף אותו במחצית למרות שהקשר רצה להמשיך לשחק.

בנאדו אמר היום באסיפה לפני האימון: ?השגנו ניצחון חשוב. הגענו להמון מצבים במיוחד בחצי השני. הוכחתם לי שאתם מתנהגים כמו קבוצה אחת גדולה וחזקה והתוצאות שלנו בהתאם. קבוצה בריאה נמדדת גם בספסל שלה ובשחקנים שלא פותחים בהרכב, זה היה נכון נגד מכבי תל אביב, בדרבי ואתמול. אם נמשיך ככה נשיג את המטרות שלנו?.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם אייל גולסה. אדריאן הרבשטיין
ידע על ספסולו בבוקר המשחק. קטן עם גולסה/אדריאן הרבשטיין

התוצרת שסיפקו אמש ויאם עמאשה ושלומי אזולאי, שלא ישוחרר, אמנם מעודדת את הצוות המקצועי אך לא מונעת מבנאדו להמשיך לחפש חלוץ. כזכור, המאמן מעדיף חלוץ זר על החתמת שלומי ארבייטמן וברשימה שלו ישנם כרגע שלושה זרים מובילים, כשאחד מהם הוא סטפן שצ'פוביץ'. מתברר כי לחלוץ הסרבי, שמככב העונה בליגה הסרבית במדי פרטיזן בלגרד, מחזיק גם בהצעה מקוריאה. הליגה הסרבית, אגב, יצאה לפגרה עד סוף פברואר, מה שיאפשר למכבי חיפה לנהל משא ומתן בלי לחץ. ההסבר העיקרי לכך שפרטיזן מוכנה לשחרר את שצ'פוביץ', הוא שהסגל שלה מונה לפחות עוד שלושה חלוצים צעירים ברמה גבוהה.

עוד בענייני חלוצים: כפי שפורסם בוואלה! ספורט עוד לפני המשחק בקרית שמונה, החלוץ אלון תורג'מן החליט לבחון אופציות אחרות ובית"ר ירושלים כבר הביעה עניין בשחקן. אלי כהן מעריך את השחקן מאוד וההערכה היא שזאת תפנה למכבי חיפה כבר במהלך השבוע. תורג'מן עצמו ייכנס לשיחה עם בנאדו בימים הקרובים ואז צפוי לערוך שיחה עם אלי כהן. יש לציין כי זאת לא האופציה היחידה של החלוץ, אלא העיקרית עד כה.

ג'ואל דמאו שוב לא נכלל בסגל והולכת ומתחזקת ההערכה שיעבור לבני סכנין, הקבוצה היחידה אליה הוא יכול לעבור בישראל. "אם הוא יישאר, הוא ייאחז בקרנות המזבח", העריכו במועדון. היום סובב הקשר את ברכו באימון וייעדר מספר ימים. תמיר כהן אמור למלא את מקומו של דמאו בסגל. עודד אלקיים יעזוב אם אוראל דגני יחלים בזמן, כשהפועל חיפה מעוניינת בו. דלה ימפולסקי לא יבקש לעזוב את הקבוצה בשלב זה. עזיבה אפשרית תתרחש רק במקרה בו לא יקבל דקות בשני המחזורים הקרובים ובמקביל יקבל הצעה טובה מקבוצה בה יוכל לבוא לידי ביטוי. המגן טאלב טואטחה, שלא מרוצה ממעמדו ונלקח לשיחה אישית עם אריק בנאדו, עשוי ליזום בקרוב שיחה נוספת עם המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סטפן שצ'פוביץ' שחקן פרטיזן בלגרד. AP
הליגה הסרבית יצאה לפגרה, חיפה תמשיך לנסות לצרפו. שצ'פוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully