וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדר הספורט דני דבורין יוצא לגמלאות

השדר הוותיק מעביר את השידור האחרון שלו ב"שירים ושערים" והודה: "אני נרגש מאוד". עמי פזטל: "הוא ראוי למקום של כבוד"

מנהל מערכת הספורט בקול ישראל, השדרן הוותיק וראש מערכת התכנית המיתולוגית "שירים ושערים" ברשת ב', דני דבורין, יוצא לגמלאות. דבורין, 67, מעביר הערב (שבת) את תכניתו האחרונה ברשת ב', כשלאחריה ייצא סופית לגמלאות.

שדר הספורט דני דבורין מקבל את פרס רשות השידור. מגד גוזני
תולה את המיקרופון. דבורין/מגד גוזני

אל אולפן רשת ב' של רשות השידור הגיעו אורחים וחברים של דבורין מדרכו ארוכת השנים, ביניהם הפרשן הוותיק עמי פזטל, ז'וז'ו אבוטבול, עמית הורסקי שיחליף בתפקיד את דבורין ועוד רבים וטובים. דבורין עצמו אמר: "דרכי לקול ישראל החלה עוד בהיותי נער, משום שעמי פזטל, חברי, הבטיח שנחמיה בן אברהם ייקח אותי אל הרדיו. זהו השידור האחרון שלי ברשת ב' של קול ישראל, אני נרגש מאוד".

פזטל עצמו אמר: "אני הייתי רוצה להיות מקצועי כלפיך. אילו נשאלתי מה התכונות המאפיינות אותך, הייתי אומר: אובייקטיביות שהיא כמו ממלכתיות, שמירה על ניסוח ועברית טובה, ידע אדיר בספורט על כל ענפיו. אתה ראוי למקום של כבוד בספורט הישראלי, גם לאחר פרישתך". אבוטבול הוסיף: "אני מלווה אותך במשך שנים רבות, ותמיד התרשמתי משדר בעל ידע נרחב, שתמיד שומר על אובייקטיביות. למשל, אני כולם יודעים שאני אוהד של מ.ס. אשדוד. אצלך, עד היום אף אחד לא יודע את מי אתה אוהד".

שדר הטלויזיה רמי וייץ אמר: "אני הופתעתי מההודעה, כיוון שלא ידעתי. אני בדרך למגרשים ומהמגרשים תמיד מקשיב לדני ולעמיתים שלו. אני מאחל לך הרבה בהצלחה בכל מה שתעשה בעתיד ובחיים שלך".

דבורין החל את דרכו בתחום עיתונות הספורט בהיותו בן 15 בעיתון חדשות הספורט. בשנת 1970 התחיל להעביר שידורי ספורט בקול ישראל, ובין היתר שידר מאירועים בין לאומיים רבים, ביניהם המשחקים האולימפים, טורנירי גביע העולם בכדורגל, ואליפויות אירופה בענפים שונים. דבורין אף ראיין את גדולי שחקנים הכדורגל בעולם, ובארץ הוא שידר 30 משחקי גמר גביע המדינה. יתרה מזאת, החל מיומה הראשון של תוכנית הדגל של רשת ב', שירים ושערים, היה דבורין שותף לשידורה, ובשנים האחרונות הוא מגיש אותה מהאולפן. בשנת 2011 קיבל דבורין את הפרס למפעל חיים בספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully