וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד הושעה ממשחק אחד

הגארד של מיאמי נענש בשל בעיטה למפשעתו של רמון סנשס משארלוט, צפו. הווארד ספג קנס של 35 אלף דולר על עבירה

אלופת ה-NBA מיאמי אומנם נמצאת בתקופה מצוינת וניצחה שישה משחקים ברציפות, אבל במשחק הקרוב שלה, הלילה (בין שישי לשבת) בעיר המכוניות דטרויט, היא תיאלץ להסתדר ללא אחד מכוכביה הגדולים, דווין וויד.

הפלאש נענש והושעה ממשחק אחד ללא תשלום על ידי הליגה, זאת לאחר שהוא בעט במפשעתו של רמון סשנס, במשחק האחרון של ההיט, בו הם ניצחו את שארלוט 92:105.

"אני רחוק מלהיות שחקן מלוכלך + הכוונה שלי מעולם לא הייתה לבעוט ברמון סנשס", צייץ וויד בחשבון הטוויטר שלו, "רק הגבתי למגע שקיבלתי ממנו. אני תמיד חושב על הבנים שלי, שצופים בי, לפני שאני מגיב כלפי שחקן כזה או אחר. אני ממשיכך הלאה ומחכה לחזור לפרקט מול מילווקי".

צפו בבעיטה של וויד:

עוד בגזרת הנענשים: דוויט הווארד. סופרמן מהוליווד ספג קנס של 35 אלף דולר בשל עבירה קשה שביצע על קנת פאריד, שחקן דנבר, במשחק בו ניצחו הנאגטס את הלייקרס 114:126.

הווארד הורחק מהמשחק במהלך הרבע השלישי של המשחק, לאחר שביצע עבירה לא ספורטיבית, כשהוא דוחף את ידיו אל תוך הפנים של פאריד, שנע לכיוון הסל. פאריד הועף אל הריצפה, אך הצליח להתאושש ונשאר במשחק.

לאחר המשחק, הווארד הודה שזו הייתה עבירה קשה, שנראתה רע, אבל טען שלא היה מקום להרחיקו: "הייתי מופתע. הכוונה שלי מעולם לא הייתה לפגוע בו. אני אוהב את הבחור הצעיר הזה ורק רציתי לעשות עבירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דוויט הווארד שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
כיסח וישלם. הווארד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully