וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון תחת מתקפה: "למה שופטים מפחדים ממנו?"

הממלכה רוגשת בעקבות ההחלטה שלא להעניש את סר אלכס, שתקף קוון. פרגוסון: "היחיד שלא התקשרו אליו זה ברק אובמה"

ספורט 2

הפרמיירליג העניקה לנו סיבה לחגיגה בחג המולד, עם כמה משחקים נהדרים בבוקסינג דיי. אלא שבאנגליה, כפי שקורה לא מעט העונה, עסקו דווקא בשיפוט בימים שלאחר המחזור.

הממלכה רוגשת וסוערת בעקבות העובדה שסר אלכס פרגוסון לא נענש על ידי ההתאחדות האנגלית, זאת על שמחה בתוקף ואף התקרב לעברו של הקוון ג'ייק קולין, בעקבות החלטתו לאשר שער עצמי של ג'וני אוואנס בניצחון 3:4 על ניוקאסל.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
צוחק מי שצוחק אחרון. פרגוסון/GettyImages

מנג'רים רבים ביקרו את החלטת ההתאחדות, שנמנעה מלהעניש את סר אלכס משום שהתקרית כלל לא צוינה בדו"ח השיפוט של השופט מייק דין לאחר המשחק. ארסן ונגר תהה: "למה שופטים צריכים לפחד מפרגוסון? צריך לשאול את השופטים אם זה נכון. בכל מקרה, יש חוקים, ואתה חייב לציית להם. השופטים היו חייבים להגיב על המקרה הזה. אם פרגוסון עשה טעות, וכולנו לפעמים 'משתגעים' על הקווים, אז הוא צריך להיענש. הפרמיירליג נצפית בכל העולם וזה נותן דוגמא רעה מאוד", אמר הצרפתי הותיק.

גם מנג'ר ניוקאסל, אלן פארדיו, הגיב לדברים וביקר בחריפות את פרגוסון: "אני חושב שמייק דין מרגיש מאוכזב, מאחר והוא לא עשה שום דבר לגבי העניין הזה. בטח הלחץ עליו היה גדול מדי. היו לי כמה מקרים כאלה בעבר ולפעמים זה גרם לשבת ביציעים למשחק או שניים. יש להתאחדות הרבה דברים להסתכל עליהם, אבל נראה שהם בכלל לא עושים זאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
לא חושש לבקר את הקולגה. ונגר/רויטרס

אלא שתגובתו של פארדיו כבר עוררה את חמתו של פרגוסון, שהחליט להגיב למתקפה נגדו: "נראה שהאיש היחיד שלא דיברו איתו לגבי העניין הוא ברק אובמה. כנראה שהוא קצת עסוק בימים אלו. כמה חבל שאני המנג'ר של המועדון המפורסם בעולם, ולא של ניוקאסל, מועדון קטנטן בצפון-מזרח אנגליה. אלן פארדיו מבקר אותי? הוא הכי גרוע בכל מה שקשור לתגובות לשופטים. הוא דוחף אותם ואז עושה מזה צחוק. לא ייאמן שהוא יכול לבקר אותי. הוא שוכח את העזרה שהענקתי לו בעבר".

פארדיו, אגב, הושעה מוקדם יותר הוענה משני משחקים ונקנס ב-20,000 ליש"ט בעקבות מקרה בו דחף שופט במהלך משחק של קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully