וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל לא ישחק באליפות אוסטרליה

השור ממאיורקה לא מצליח לחזור למגרשים, הפעם בשל וירוס בבטנו: "לא יכולתי להתאמן ועל כן אני נאלץ לוותר על הטורניר"

הכל היה מוכן לקאמבק הגדול של רפאל נדאל, שלא שיחק מאז הפסיד בסנסציה ענקית ללוקאש רוסול הצ'כי, בסיבוב השני של אליפות ווימבלדון ביוני האחרון. השור ממאיורקה אמור היה לחזור סוף כל סוף אל המגרשים בטורניר אבו דאבי, הנערך בימים אלה, אולם החזרה נדחתה לאחר שנדאל סבל מוירוס בבטנו בימים שלפני הטורניר.

המועד הבא שתוכנן היה ה-14 בינואר, אז תיפתח אליפות אוסטרליה, הגרנד סלאם הראשון של העונה. אמש (חמישי), הספרדי אף התראיין וטען כי אל האליפות עצמה הוא לא יגיע בכושר טוב וכי ייקח לו זמן לחזור לעצמו.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Clive Rose, GettyImages
חוסר מזל משווע. נדאל/GettyImages, Clive Rose

אלא שהערב שוב התקבלו בשורות רעות מגזרתו של מי שבעבר היה הטניסאי מספר אחת בעולם וכעת נפל כבר אל המקום הרביעי. נדאל הודיע כי הוירוס ממנו הוא סובל גרם להאטה בהחלמה מהפציעה בברכו, שהשביתה אותו לחצי שנה וכי הוא לא יוכל להשתתף באליפות אוסטרליה, כך שהחזרה למגרשים שוב תידחה.

"הברך שלי במצב הרבה יותר טוב", מסר הספרדי, "תהליך ההחלמה עובר לא רע וכמתוכנן על ידי הרופאים, אבל הוירוס הזה לא איפשר לי להתאמן בשבוע החולף ולכן אני מצטער לבשר שלא אוכל לשחק באליפות, כמו גם בטורניר דוחא, בהם תיכננתי להשתתף".

נדאל, שזכה בעברו ב-11 תארי גרנד סלאם, אחד מהם באוסטרליה (2009), פרש בסיום העונה שעברה הן מהאולימפיאדה, בה הוא אמור היה להיות נושא הדגל של המשלחת הספרדית בטקס הפתיחה והן מאליפות ארצות הברית הפתוחה.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully