וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "איך אתם נראים? אעשה פה זעזוע בהרכב"

28.12.2012 / 11:28

מאמן בית"ר פוצץ האימון בעקבות חוסר הרצינות, וערך אסיפה קשה. קורנפיין הפתיע: "אין ספק שמתישהו ערבי ישחק אצלנו"

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) אימון לקראת המשחק ביום שני נגד מ.ס אשדוד. המאמן אלי כהן שלא היה מרוצה מהאימונים האחרונים נזף בשחקנים ולאחר מכן פוצץ את האימון: "אני לא מבין אתכם. תראו איך אתם נראים? אתם לא עושים לחץ, לא הנעת כדור. אני לא אוותר, מספיק עם הבלוף הזה, אם לא תתעוררו אעשה כאן זעזוז בהרכב. מי שלא ייתן הכל לא ישחק אצלי. אתם לא 50% ממה שהיינו, אנחנו הולכים אחורה. חייבים לשמור על הנעת הכדור המהירה והלחץ, זה היתרון הכי גדול שלנו".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, עם עוזרו ז'אן טלסניקוב. ברני ארדוב
לא שקט. אלי כהן עם ז'אן טלסניקוב/ברני ארדוב

מי שנעדרו מהאימון היו אופיר עמרם שעבר טיפולים בכף הרגל, אביתר ברוכיאן הפצוע ואופיר קריאף החולה. עמרם צפוי לעזוב את בית"ר בחלון ההעברות הקרוב, כאשר גם צחי אליחן וברק משה מעוניינים לעזוב ולקבל דקות משחק במקום אחר.

מי שחזרו להתאמן הם דינו שקבורץ ודומיניק גלאבינה שחזרו אתמול מחופשת חג המולד. גלאבינה תורגל היום בהרכב הראשון במספר תפקידים בקישור הקדמי ועשוי לפתוח ביום שני. גם סטיבן כהן בתמונת ההרכב ונראה כי המאמן אלי כהן יחליט רק ביום ראשון או אפילו סמוך למשחק מי יהיה בהרכב הפותח.

קשר בית"ר ירושלים דומיניק גלאבינה מאוכזב. קובי אליהו
עשוי לפתוח בהרכב מול אשדוד. גלאבינה/קובי אליהו

הבשורה אתמול לפיה עמית בן שושן ייעדר בחודשיים הקרובים הביאה לזירוז השיחות בין המאמן ליו"ר איציק קורנפיין בנוגע לצירוף חלוץ. העובדה כי יצורף חלוץ היא עובדה מוגמרת במועדון והשאלה כרגע הוא מה הסכום שיוקצב לשם כך. במועדון עושים מאמצים לגייס סכום שמתקרב לחצי מיליון שקל על מנת להחתים שחקן שיוכל לשדרג את חוליית ההתקפה. מספר חלוצים קרואטים וסרבים נמצאים על הפרק מבחינת המאמן בשלב זה. בקבוצה ינסו כאמור לצרף חלוץ זר, ואם המהלך לא יצלח, הם ינסו לצרף את שלומי אזולאי או אלון תורג'מן.

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שחקן ערבי בבית"ר? איציק קורנפיין./ברני ארדוב

קורנפיין: "אין ספק שמתישהו יגיע לבית"ר שחקן ערבי"

יו"ר בית"ר איציק קורנפיין התראיין היום לרדיו ירושלים. קורנפיין נשאל על האפשרות להביא את אחמד סבע ממכבי נתניה והפתיע כשאמר: "אחמד סבע לא משוחרר כרגע ממכבי נתניה ואני יודע את זה ממקור ראשון. אני לא אומר שבדקנו אבל אני יודע שהם רוצים למכור אותו ולדרוש עליו כסף. אנחנו לא נביא שחקן בשביל לרצות מישהו. אם נשקול להביא שחקן נשקול אם הוא מתאים מקצועית ושיהיה לו את האופי והיכולת עמידות. אין לי ספק שמתישהו יגיע שחקן ערבי לבית"ר, אבל הוא יצטרך להתאים".

נושא צירופו של שחקן ערבי עלה על הפרק בעקבות דברים שאמר אמיר שוויקי, שחקנה המוסלמי של קבוצת הנוער של בית"ר שהושאל למעלה אדומים וטען כי הדברים נעשו על רקע גזעני. קורנפיין אמר בנושא: "כל שחקן שיש לו פוטנציאל להגיע לבוגרים לא ישוחרר וזה לא משנה אם הוא יהודי או מוסלמי. ברור לי שאם הוא היה כוכב בנוער ומצליח אז אף אחד לא יכול היה למנוע את זה שהוא ימשיך במועדון. הצוות המקצועי אמר שכרגע זה לא מתאים והוא הושאל. אולי הוא יחזור עוד העונה".

קורנפיין התייחס היום גם לעסקת אלי טביב, שעדיין מועמד לרכוש את הקבוצה: "מאז המכתב שטביב שלח לעורך דין של גאידמק בו נכתב שהוא יורד מהעסקה יש דממה בגזרה. הוא אמר במכתב שכרגע הוא לא יכול להתעסק בעניין ואם זה יהיה רלוונטי, יהיה על מה לדבר ומאז לא שמענו כלום. קשה מאוד יהיה להחזיק קבוצה בלי הזרמת כספים של בעל בית. ארקדי גאיידמק מעורב מאוד, נפגשנו כמה פעמים בשבועות האחרונים והוא מאוד מעורב ומעודכן בהכל. ארקדי כל עוד הוא הבעלים הוא מנסה לעשות את המקסימום שהקבוצה תהיה טובה וכל עוד זה לא קורה הוא עושה את המקסימום למצוא מקורות מימון חלופיים למועדון".

אחמד סבע שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
יצטרף דווקא לבית"ר?אחמד סבע/מגד גוזני

על האפשרות לצרף חלוץ בינואר אמר היו"ר: "הודעתי לאלי כהן לפני חודש שנוכל להתחזק בשני שחקנים. סטיבן כהן צורף ועוד שחקן יצורף בעמדת החלוץ. אני לא יודע עדיין באיזה סכום יצורף החלוץ. העלויות לא רלוונטיות כרגע כי עדיין אין את השחקן ואת העלות שלו. שנגיע לזה נבדוק ספציפית".

לגבי המחסור בבלם אמר: "זאת החלטה של המאמן. נוכל לצרף רק עוד שחקן אחד. אם אלי החליט שהוא יכול להסתדר עם מה שיש לו זאת החלטה שלו. יש את קוזוקין וטל כחילה, הוא יכול להשתמש גם בקובי מויאל, יש אופציות. הנושא של גלאבינה לא עלה בכלל, אין כוונה לשחרר אותו. הוא לא עומד עד עתה בציפיות אבל אנחנו מקווים שזה יפרוץ מתישהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully