וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן בתמונת ההרכב לאשדוד

אלי כהן החמיא לשחקנים לאחר באר שבע: "הוכחתם שגם בתקופות פחות טובות קשה לנצח אותנו". הערכה: חלוץ יצורף

one

לאחר יומיים חופש להם זכו שחקני בית"ר ירושלים, חזרה היום (רביעי) הקבוצה להתאמן בבית וגן. בחלק הראשון של האימון בחר השריף לערוך אימון פילאטיס לשחקנים, ורק לאחר מכן עברו לאימון הרגיל. המאמן אמר לשחקניו לפני האימון: "הייתי גאה בכם בבאר שבע. עמדתם כמו גברים והוכחתם שיש על מי לסמוך. למרות שלא היה משחק מהמשובחים, הוכחתם שגם בתקופות פחות טובות קשה לנצח אותנו. אנחנו מאוד נחושים וזה יעזור לנו שנחזור לעצמנו עם הנעת הכדור והלחץ כבר נגד אשדוד ביום שני".

המאמן מודאג מהעובדה שדינו שקבורץ ומתן בראשי עם ארבעה כרטיסים צהובים ובאימונים יחל לשלב יותר את שמוליק קוזוקין עם כל אחד מהשניים, ואף עשוי לחזור ולנסות את קובי מויאל בעמדה כאופציה למקרה ואחד מהשניים ייעדר. סטיבן כהן נמצא בתמונת ההרכב לקראת יום שני, אם כי כושרו הלקוי עדיין לא מאפשר למאמן לקבל החלטה חד משמעית לגביו. מי שייעדר בוודאות הוא עמית בן שושן בשל הפציעה בגיד כאשר במועדון חוששים כי ייעדר לתקופה ארוכה יותר.

סטיבן כהן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כושרו הלקוי עדיין לא מאפשר לקבל החלטה חד משמעית, אבל הוא בהחלט בתמונה לקראת יום שני. סטיבן כהן/ברני ארדוב

בנוגע לחיזוק, החל מישיבת הדירקטוריון האחרונה ביום שישי מופעל לחץ גדול מאוד לצירוף שחקן התקפה למועדון, כאשר נראה כי עד סוף השבוע תתקבל החלטה סופית למצות כל אפשרות כדי לאפשר למאמן לצרף שחקן התקפה משמעותי, שכרגע העדיפות היא לזר. בבית"ר עוקבים לראות האם מכבי חיפה תשחרר את אחד משחקני ההתקפה שלה עם עדיפות ברורה לשלומי אזולאי אך לא מתכוונים להמתין עד לתום מועד ההעברות ורוצים לסגור את הסיפור בשבועיים הקרובים.

בנוגע לאישור בקרת התקציבים, גורם בבקרה אמר: "בית"ר השנה עשתה דבר מדהים ויש עלייה גדולה בהכנסות ובכל ההתעניינות סביב המועדון עם הרבה אנשים שמסייעים. ישנה סבירות גבוהה מאוד שיאושר לבית"ר לצרף חלוץ אבל נוכל לומר זאת בוודאות מלאה רק לאחר פגישה עם אנשי בית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הייתי גאה בכם בבאר שבע. עמדתם כמו גברים והוכחתם שיש על מי לסמוך". אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully