וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-הפועל ר"ג: בורגיץ' יישאר עד סוף העונה

האורדונים החליטו לממש את האופציה על הסלובני. אוננגה אמור לחזור מפציעה (ש', 18:00). לייבוביץ' שוב יפתח ברמת השרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זו הפעם הראשונה בליגת העל בה רמת השרון מארחת את הפועל רמת גן. הקבוצות התמודדו בליגה הראשונה רק המשחק בסיבוב הקודם, שנגמר בתיקו 1:1.

* הפועל רמת גן נהנית עם חלים זטמה, ששפט אותה בשני משחקים (פעמיים בחוץ), שהסתיימו בניצחון ותיקו. מה רע?

* גם רמת השרון לא כל כך סובלת מחלים זטמה: שלושה משחקים, שני ניצחונות (אחד בבית) והפסד (בבית).

* הפועל רמת גן עם 66.67 אחוזי הצלחה בחודש דצמבר השנה. מדובר בשיפור של למעלה מ-50% לתפוקה הרגילה שלה בדצמבר לאורך השנים.

* זה מפגש ישיר בין שתיים מארבע קבוצות בליגה שעדיין לא סיימו ב- 0:0 העונה. אז המפגש מבטיח שערים, או שזה דווקא מתכון בטוח לתיקו מאופס?

הנתונים: אתר דריבליסט

דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן לפני אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
משחק שמבטיח שערים. דויד מנגה/מגד גוזני

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון

רמת השרון מקווה להמשיך את המומנטום משני הניצחונות האחרונים על מ.ס אשדוד והפועל עכו ולייצר מחר ניצחון שלישי ברציפות בבית נגד הפועל רמת גן. הקבוצה תמשיך לסבול מסגל חסר כאשר גל ניר ימשיך להיעדר בשל הפגיעה בצלעות, אסי בלדוט בשל הפגיעה בכף הרגל ואדריאן פרננדס בשל המתיחה בשריר.

רועי לייבוביץ', אפרים טאקה ורן יצחק צפויים להמשיך לקבל קרדיט, יחד עם החזרה לכושר טוב יותר של אור אוסטווינד שהחלים מפציעה, מקווים במועדון שמחר הקבוצה כבר תיצור מומנטום ותדורג בתום המחזור בשישייה הראשונה של ליגת העל. בצוות המקצועי אמרו לקראת המשחק: "אנחנו לא מסמנים כמטרה להגיע לפלייאוף העליון, אבל כל עוד נהיה שם, נדע שהתחתית מאוד רחוקה. אם נחבר כמה ניצחונות רצוף אולי גם נפתיע ונהיה בעמדה לעשות את הבלתי ייאמן השנה".
הקשר הניגרי הרמוני איקדנה ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים והקשר הספרדי הוגו לופס ימשיכו להיבחן עוד מספר ימים ורק לאחר מכן תתקבל החלטה לגביהם. בקבוצה עדיין מחפשים שחקן התקפה במקום חריסטיאן קירובסקי שעזב.

הפועל רמת גן

הפועל רמת גן קיימה הבוקר (שישי) את האימון הטקטי לקראת משחק החוץ נגד הפועל רמת השרון. למעשה זהו האימון היחיד של הקבוצה השבוע, זאת לאחר שבאמצע השבוע שיחקה הקבוצה בחצי גמר גביע הטוטו ונוצחה על ידי הפועל באר שבע, בתום דו קרב של בעיטות מ-11 מטר. הרמת גנים שנמצאים בתקופה טוב יחסית וניצחו במחזור הליגה הקודם את בני יהודה, מקווים שהשחקנים לא יגררו את העייפות למשחק ברמת השרון.

בחלק המקצועי צפוי המאמן אלי כהן לקבל בחזרה את הבלם הצרפתי ברנאר אוננגה, שהתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי. אוננגה לא שיחק בגביע הטוטו ולמעשה עבר טיפולים במשך השבוע. היום הוא השלים אימון מלא ונראה שיפתח בהרכב לצידו של טל חן במרכז ההגנה. המאמן לא צפוי לערוך שינויים לעומת ההרכב שפתח בניצחון על בני יהודה בשבוע שעבר, כאשר ארתור אטצזיאנוב ימשיך לפתוח בעמדת המגן השמאלי, במקום טל מעבי הפצוע. החלוץ אנטון ארחיפוב שכבש שלושה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, צפוי לקבל אשראי בעמדת החלוץ וברמת גן מספרים שהוא שיפר משמעותית את סיכוייו להישאר לפחות עד תום העונה בקבוצה. מי שיישאר לבטח עד הקיץ הוא מיראן בורגיץ' הסלובני, שהקבוצה מימשה עליו את האופציה.

עומר בוקסנבוים אמר לאתר הרשמי: "מצפה לנו משחק מאוד קשה, מדובר במגרש מאוד ביתי, שאמנם אין בו הרבה קהל אבל קשה לקבוצות לפתח שם משחק כדורגל. זה עוד משחק חשוב שנצטרך להמשיך לשחק בו את הכדורגל הטוב שלנו ולדעת לעמוד במטרה העיקרית שהיא לקחת את הנקודות בסופו של דבר".

בוקסנבוים הוסיף: "נכון שרק לפני יומיים שיחקנו 120 דקות בגביע הטוטו, אבל רק שניים-שלושה שחקנים ששיחקו משחק מלא עשויים לפתוח. נחנו קצת ובסך הכל עשינו הכנה טובה מאוד למשחק ואנחנו מרגישים בסדר גמור. אנחנו ערוכים גם לתקופות עמוסות כמו שעברנו ואין שום בעיה עם זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנטון ארחיפוב שחקן הפועל רמת גן (ימין) מול גונסלו גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שיפר משמעותית את סיכוייו להישאר. ארחיפוב/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: עשהאל בן שבת

לקשר יש מחר משימה מאוד חשובה - לעצור את דויד מנגה. במגרש הקטן בגרונדמן זאת תהיה משימה קשה מאוד ואולי יהיה זה המצ'-אפ שיכריע את המשחק.

הפועל רמת גן: דויד מנגה

מאז השלושער שכבש בניצחון החוץ נגד הפועל עכו, לא כבש מנגה בארבעת משחקי הליגה האחרונים. ברמת גן מקווים שהרעש התקשורתי שנוצר סביבו בשבועות האחרונים לא ישפיע על יכולתו ושיחזור במהרה לרשימת הכובשים. מנגה גם החמיץ פנדל בדו קרב נגד באר שבע בגביע הטוטו, אחרי שבעט בעיטה חלשה. המאני טיים של רמת גן הוא ללא ספק בליגה ומחר תהיה לצרפתי המוכשר הזדמנות מצוינת להוכיח שוב את יכולתו להוביל את רמת גן לעבר חוף מבטחים.

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ': קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום: עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, תום מנשרוב (אוסטווינד), אפרים טאקה, קאדו: רן יצחק.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן, ארתור אטצזיאנוב, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג, ישראל זגורי, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully