וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.12

חלון ההעברות בפתח: פלקאו רוצה להישאר בספרד, מאנצ'יני מגביר הילוך עם וייה ויובה אחרי לומבארט. באלוטלי למילאן?

שמועות

* ב'דיילי סטאר' טוענים שמאמן מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני מתכנן לגבור על צ'לסי בניסיון להחתים את חלוץ ברצלונה דויד וייה.

* לאן יפנה הקיץ כריסטיאנו רונאלדו? לאחר הדיווחים על כך שהפורטוגלי מסרב לחתום על חוזה חדש, החלו מסכת הספקולציות, כאשר האופציות המועדפות עליו, על פי אחד הדיווחים, הוא לחזור למנצ'סטר יונייטד או לנדוד לצרפת אל פריס סן ז'רמן.

* האם צ'לסי יכולה להתחיל לשכוח מהאפשרות להנחית אצלה את רדאמל פלקאו? ב'דיילי מייל' מצטטים את הקולומביאני שמבהיר כי הוא מעוניין להישאר בספרד עד לסיום העונה.

* ארסנל ממשיכה לנסות לצרף את חלוצה של אתלטיקו מדריד אדריאן.

* על פי דיווח באתר "גול", עסקת העברתו של מריו באלוטלי למילאן תיסגר בקרוב. החלוץ האיטלקי צפוי למלא את מקומם של אלשנדרה פאטו ורוביניו שאמורים לעזוב את הרוסונרי בקרוב. "מריו אמר לנציגיו כי הוא כבר מוכן לעזוב את מנצ'סטר סיטי. הוא רק מחכה לטלפון מאיטליה", צוטט מקורב לבאלוטלי.

רדאמל פלקאו, חלוץ אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
אולי בעונה הבאה? רדאמל פלקאו/רויטרס

* בסקיי טוענים שהופנהיים מנסה לגבור על שטוטגרט במאבק על בלמה של נאפולי פדריקו פרננדס.

* ב'בילד' מפרסמים שרוברט לבנדובסקי, כוכבה של של בורוסיה דורטמונד, קיבל את ההצעה לחתום לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד כאשר המועדון הגרמני ירוויח מהעסקה 23 מיליון יורו.

* פנרבחצ'ה מעוניינת לצרף את קשרה של סביליה חוסה אנטוניו רייס.

* בלאקיפ טוענים שמילאן מגבירה את העניין שלה בבלמה של ריאל מדריד ריקרדו קרבאליו, שעשוי לעזוב את הקבוצה. חוזהו של הפורטוגלי יסתיים בסיום העונה.

* הנהלת יובנטוס סימנה לעצמה את הבלם הבלגי ניקולאס לומברטס, שמשחק כיום בזניט סנט פטרסבורג. עלותו מוערכת בכ-10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully