וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הת'אנדר ניצחו את דאלאס 105:111 בהארכה

40 של דוראנט סידרו ניצחון ביתי 11 ברציפות לאוקלהומה סיטי. הקליפרס עם ניצחון 15 ברציפות אחרי 77:106 על בוסטון

שני משחקים בלבד נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA, כאשר במוקד עמד משחקה של אוקלהומה סיטי מול דאלאס. אחרי משחק צמוד שנגרר להארכה, הת'אנדר חגגו בפעם ה-22 העונה עם 105:111 בעקבות הופעה יוצאת דופן של קווין דוראנט, שעם 40 נקודות הנחיל למאבריקס את ההפסד. הקליפרס ממשיכים לדרוס והפעם הם לא ריחמו גם על בוסטון בדרך לניצחון 15 ברציפות 77:106.

ראסל ווסטברוק, קווין דוראנט שחקני אוקלקומה סיטי. רויטרס
קאמבק מצוין ברבע האחרון. קווין דוראנט וראסל ווסטברוק/רויטרס

אוקלהומה סיטי (6:22) - דאלאס (17:12) 105:111

מה תגידו על הצמד הבלתי עציר בליגה קווין דוראנט וראסל ווסטברוק? דוראנט רשם לילה ענק מבחינתו עם 40 נקודות בעוד חברו (16 נקודות) היה חתום על שמונה נקודות מה-13 של הקבוצה שלו בהארכה כדי לשמור על רצף הניצחונות הביתיים שעומד כעת על 11. סרג' איבאקה הצטרף לחגיגה עם 19 נקודות משלו ובנוסף הוא הוריד 17 ריבאונדים.

דארן קוליסון ושון מריון הובילו את דאלאס ברבע הראשון ליתרון 21:29 בסיומו, אבל הת'אנדר הצליחו לקזז בהפרש ואיבאקה הוריד אותם בפיגור מינימלי (45:43) להפסקה. קוליסון כבר הקפיץ שוב להפרש דו ספרתי באמצע הרבע השלישי, אבל שלוש שלשות רצופות של אוקלהומה סיטי (שתיים של ת'אבו ספולושה) הקטינו לשש בלבד ורג'י ג'קסון עם שלשה משלו שתי שניות לסיום הרבע השלישי השאיר את הפער על חמש (78:73).

8:25 דקות לסיום המשחק וינס קרטר עוד הקפיץ לעשר הפרש, אבל מכאן המארחים התחילו לקזז בהפרש בעוד דאלאס קלעה רק שבע נקודות ברבע הזה. שתי זריקות מוצלחות מהעונשין סידרו לת'אנדר יתרון שלוש כשנותרו שלוש שניות לסיום המשחק, אבל קוליסון צלף שלשה אדירה תוך כדי זינוק עם הבאזר ששלחה את המשחק להארכה. דוראנט ו-ווסטברוק היו הדומיננטיים בחמש הדקות הבאות. או ג'יי מאיו קלע רק אחד משלוש מהעונשין, בעוד ווסטברוק ואיבאקה דייקו כל אחד בנסיונות שלהם והביאו את הניצחון.

בשורות המפסידים, קוליסון סיים עם 32 נקודות, כריס קיימאן קלע 17 והוריד שמונה ריבאונדים ומריון הסתפק ב-14 יחד עם תשעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים. דירק נוביצקי, שעבורו זהו משחק שני מאז החזרה מפציעה, שיחק 26 דקות וקלע רק תשע.

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס מול קווין גארנט שחקן בוסטון סלטיקס. רויטרס
לא כוחות. בלייק גריפין במאבק עם גארנט/רויטרס

לוס אנג'לס קליפרס (6:23) - בוסטון (14:14) 77:106

כל מילה באמת מיותרת לגבי מה שעושים העונה בקליפרס. בפעם ה-15 ברציפות הקבוצה מעיר המלאכים חוגגת ניצחון, והפעם בכלל לא היה להם פייט. מאט בארנס השווה את השיא העונתי שלו למרות שהוא עלה רק מהספסל וקלע 21 נקודות. כריס פול היה דומיננטי בחלוקת הכדורים כשהיו לו 11 אסיסטים. לראשונה מזה ארבע שנים קבוצה מצליחה ליצור רצף כל כך ארוך, כשאז הייתה זו בוסטון עם 19.

מבחינת הסלטיקס זהו הפסד חמישי משבעת המשחקים האחרונים. קווין גארנט לא הצליח להושיע עם 16 נקודות בלבד וכך גם לגבי פול פירס וג'ף גרין שקלעו כל אחד 12 נקודות. אחרי מחצית ראשונה חד צדדית (47:60), הקליפרס שייטו קדימה ללא הפרעה. ג'מאל קרופורד סיים עם 17 נקודות, לבלייק גריפין היו 15 ולקארון באטלר 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully