וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון ניצחה 68:75 את גליל עליון

הקבוצה מהשרון ניצבת במקום השלישי בזכות ניצחון שני רצוף. הפועל חולון ניצחה 87:94 בקרב תחתית את אליצור נתניה

אלופת ליגת הנשים מכבי אשדוד תשחר רק מחר (שישי, 13:00) מול מכבי רמת חן ותנסה לשמור על מאזנה המושלם בפסגת ליגת העל לנשים, אבל המחזור התשיעי נפתח כבר הערב עם שלושה ניצחונות חוץ. רמת השרון ניצחה 68:75 על הפועל גליל עליון, אליצור חולון השיגה 87:94 על אליצור נתניה ואילו הפועל ראשון לציון חזרה עם 57:74 מפתח תקוה.

שחקנית אלקטרה רמת השרון, יעל אהרונוב, מול שחקנית מכבי אשדוד, שירן צעירי. ברני ארדוב
עוד ניצחון לרמת השרון. יעל אהרונוב/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - רמת השרון 75:67

ניצחון שני רצוף לרמת השרון, שנאלצה לעבוד קשה לפני שזכתה לחגוג ולטפס על חשבון יריבתה למקום השלישי. גליל עליון החזיקה מעמד ואף הוליכה לקראת סיום הרבע השלישי, אלא שאז רמת השרון החלה בבריחה עם אלישה קלארק ובראשידה אלוהים. גליל ידעה שוב לחזור וצימקה ל-69:68 כשנותרה דקה וחצי לסיום, אך אז נתקעה בהתקפה והאורחות המנוסות דייקו מקו העונשין וסגרו עניין. קלארק הובילה את קלעיות רמת השרון עם 20 נקודות ותשעה ריבאונדים, בריאן ג'נוארי הוסיפה 18 למרות 1 מ-7 מחוץ לקשת. סידני קרטר בלטה בגליל עם 23 נקודות.

אליצור נתניה - אליצור חולון 94:87

הקבוצה של ראובן נויברגר ניצחה לראשונה העונה במשחק חוץ, ועשתה זאת בקרב התחתית החשוב מול אליצור נתניה. המארחת הוליכה 27:28 אחרי 12 דקות, אבל אז חולון ברחה בריצה של 0:13 והמשיכה ל-35:44 בהפסקה. אלכסיס הורנקראל ובר גילינסקי הצעירה (11 נקודות) שמרו על היתרון של חולון גם במחצית השנייה, כשהשליטה מתחת לסלים עשתה את ההבדל. הורנקראל סיימה עם 26 נקודות, תשעה אסיסטים ושישה כדורים חוזרים. אייברי ווארלי הוסיפה 19 נקודות וקרי גארדין 17. קייטלין רדמון וקורטני הארט קלעו 23 למפסידות.

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 74:57

ניצחון שני ברציפות לקבוצה של שירה העליון, שנותרה במקום האחרון אך לפחות השתוותה במאזנה לאליצור חולון ואליצור נתניה. שי לני סחפה את ראשון לציון עם 21 נקודות ולא פחות מתשע חטיפות כדור, כשהיא הוסיפה גם חמישה כדורים חוזרים וארבעה אסיסטים. טיפני הייז קלעה 18 עם שמונה כדורים חוזרים ושבעה אסיסטים, כשמנגד פורשה פול ורבקה גארדנר קלעו 16 כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully