וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר יאמן את הקדטים, אריק אלפסי את הנוער

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל תמליץ על השניים. גוט ישמש כעוזרו של אלפסי. שמיר: "שמח לחזור לעבוד באיגוד"

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל התכנסה היום (חמישי) לראשונה במכון וינגייט ותמליץ בפני הנהלת האיגוד למנות את מאמן הפועל חולון דן שמיר כמאמן נבחרת הקדטים של ישראל. ארז דגן יהיה עוזרו.

שמיר, מבכירי המאמנים בארץ, זכה בעבר בשני גביעי המדינה כמאמן ראשי בהפועל ירושלים ועד השנה שעברה שימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל. "באיגוד הכדורסל רואים חשיבות גדולה בשילובם של המאמנים הבכירים ביותר בארץ בשדרת האימון של הנבחרות הצעירות באיגוד הכדורסל ושמחים על כך ששמיר קיבל עליו את תפקיד מאמן נבחרת הקדטים ויעזור בקידום ופיתוח דור העתיד של הכדורסל הישראלי", נמסר על ידי האיגוד.

שמיר אמר על מינויו: "אני שמח לחזור לעבוד באיגוד הכדורסל אחרי הפסקה קצרה. חשוב לי לתרום לשחקנים הצעירים והמוכשרים האלו וננסה לשלב את קידום השחקן הישראלי הצעיר עם הניסיון להחזיר את הנבחרת לדרג א'. אני מודה לאיגוד הכדורסל וליו"ר האיגוד על ההזדמנות המיוחדת הזו לתרום לכדורסל הישראלי".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
"חשוב לי לתרום לשחקנים הצעירים והמוכשרים האלו וננסה לשלב את קידום השחקן הישראלי הצעיר עם הניסיון להחזיר את הנבחרת לדרג א'". דן שמיר/קובי אליהו

אריק אלפסי, שימשיך לשמש כעוזר מאמן נבחרת ישראל יחד עם עודד קטש, יאמן את נבחרת הנוער, ועוזרו יהיה דני גוט. אלפסי, שנבחר בעבר למאמן העונה כשאימן בברק נתניה, הפך בקיץ האחרון לגורם חשוב בהצלחת נבחרת ישראל הבוגרת וינסה להביא מהידע והנסיון שלו גם בעבודה במחלקות הנוער לנבחרת ששואפת אף היא לחזור לדרג א'.

את נבחרת העתודה ימשיך לאמן הצוות שהעלה אותה בקיץ האחרון לדרג א', המאמן הראשי שרון דרוקר ועוזריו מתן חרוש ושי סגלוביץ'. בהמשך למדיניות האיגוד לקדם את השחקנים הצעירים באקדמיה, נרתמו המאמן הלאומי אריק שיבק ויושב ראש הועדה המקצועית משה ויינקרנץ, שניים מבכירים המאמנים בארץ ומפעם לפעם יעבירו אימונים לשחקנים הצעירים, שיזכו לקבל מהניסיון והידע של שני המאמנים המנוסים האלו.

אריק אלפסי הגיב על מינויו: "אני שמח מאוד לעבוד עם דור העתיד של הכדורסל הישראלי. אני מבקש להודות על האמון בי ומקווה לקדם את השחקנים הצעירים ולעזור להם להגיע לרמות הגבוהות של הכדורסל בארץ ובכלל. זה כבוד גדול עבורי".

אריק אלפסי עוזר מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
ימשיך בתפקידו כעוזר מאמן הנבחרת הבוגרת. אריק אלפסי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully