וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרמדיני: "בלאט מעולם לא דיבר איתי על דקות המשחק"

הסנטר שעזב את מכבי תל אביב סיפר בראיון: "היו לנו בעיות של כימיה. הייתי יכול לקבל יותר דקות, אבל העזיבה אינה טרגדיה"

לאחר שעזב את מכבי תל אביב בשבוע שעבר, גיורגי שרמדיני עשוי לערוך הערב (חמישי, 21:30) הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה, אולימפיאקוס, שתפגוש את קאחה לבוראל. הגיאורגי ששוחרר לאחר שמיעט לשחק במדי הקבוצה הצהובה העניק ראיון לאתר "יורוהופס" ודיבר על העזיבה את מכבי תל אביב לאחר מספר חודשים בלבד, וכן סיפר על הציפיות שלו מקבוצתו החדשה.

"אני מרגיש שהייתי יכול לקבל מבלאט יותר דקות משחק. מעולם הוא לא דיבר איתי על דקות המשחק שלי", אמר הסנטר. "בכל מקרה, אני לא רואה את מה שקרה לי במכבי תל אביב כטרגדיה. היו לנו בעיות של כימיה. חוץ מזה, הכול היה בסדר". וכיצד ירגיש כשיגיע שוב להיכל נוקיה בטופ 16, הפעם במדי אולימפיאקוס? "אשאיר את השאלה הזאת פתוחה כי כולם יוכלו להבין למה אני מצפה כשאחזור להיכל".

"היו לי הרבה מחשבות כשקיבלתי את ההצעה מאולימפיאקוס", המשיך. "חשבתי על הצבע האדום ועל האווירה באולם 'השלום והאחווה' בגמר של הליגה היוונית בשנת 2009", נזכר שרמדיני, ששיחק בעבר ביריבה המושבעת של אולימפיאקוס, הלוא היא פנאתינייקוס.

אגב, שרמדיני יהיה השחקן השלישי בסגל אולימפיאקוס ששיחק במדי שתי היריבות, כשמלבד ואסיליס ספאנוליס, שעזב את הירוקים בטריקת דלת, גם הפורוורד סטרטוס פרפרוגלו חצה את הכביש במהלך הקיץ האחרון. "היו לי שנים נהדרות בפאו ועשיתי שם את צעדיי הראשונים. כל משחק הוא אתגר עבורי, לא רק משחק נגד פנאתינייקוס. בכל מקרה, אני מצפה להצלחה באולימפיאקוס העונה. אני אוהב את הצורה שהקבוצה משחקת בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully