וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון יקיים פגישת חירום, השחקנים ממשיכים במחאה

27.12.2012 / 21:20

למרות הודעת יו"ר ההתאחדות כי ייפגש עם ארגון השחקנים, נציגי קבוצות הלאומית החליטו לא לשחק בדקה הראשונה

כוונת שחקני הליגה הלאומית למחות במשחקי סוף השבוע יצרה הד אמיתי במסדרונות ההתאחדות לכדורגל. השחקנים החליטו לא לגעת בכדור בדקה הראשונה של המשחק, כאות הזדהות עם חבריהם בהפועל כפר סבא ומכבי אום אל פאחם שלא קיבלו משכורות בחודשים האחרונים, וימשיכו באקט המחאה לפי התכנון, למרות הודעתו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון כי יקיים פגישת חירום עם השחקנים ביום ראשון. ארגון השחקנים מסר תחילה כי המחאה תידחה, אבל נציגי הקבוצות שוחחו ביניהם והחליטו בכל זאת למחות בפתיחת המשחקים מחר (שישי).

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
כפר סבא תופיע כרגיל, רק בלי לגעת בכדור בדקה הראשונה. עומר פדידה/מגד גוזני

מארגון השחקנים נמסר: "בעקבות מחאת הדקה של ארגון השחקנים ושחקני הליגה הלאומית, ניהל בשעות האחרונות יו?ר ההתאחדות שיחות אינטנסיביות עם ראשי ארגון השחקנים חיים רביבו ואריה אלטר. בסיומן של השיחות סיכמו השלושה כי ביום ראשון בצהריים תיערך פגישת חירום בין לוזון, הקפטנים של קבוצות הליגה הלאומית, אלטר ורביבו על מנת לפתור מיידית את הלנות השכר ואי תשלום המשכורות בליגה הלאומית".

כזכור, שחקני הפועל כפר סבא הכריזו על שביתה אחרי שמאסו במצב הקיים ואף איימו שלא להופיע לשחק ביום שישי נגד סקציה נס ציונה. השחקנים קיבלו החלטה להשבית את האימונים בשל חוסר הוודאות השורר במועדון שמביא גם לעיכוב תשלומי המשכורות. בימים אלו מתנהל מאבק משפטי בכל הנוגע להעברת זכויות הניהול של המועדון לידיו של איש העסקים ג'קי מויאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully