וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מנסה לצרף את ליאור לוי

המגן הימני של קרית שמונה הוא האופציה המועדפת. סיכויים לא גבוהים לאפשרות שגבאי יגיע. ממן יחזור להרכב, ורמוט ייעדר

one

רגע לפני פתיחת חלון ההעברות בינואר, בהפועל תל אביב מנסים להגביר את הקצב בכל הקשור לרכש. האדומים רוצים לראות שני מגנים חדשים, אחד בכל צד של ההגנה, אך בשלב הזה המאמצים של יוסי אבוקסיס עדיין לא נושאים פרי. הפועל תל אביב מעוניינת לראות את המגן הימני של עירוני קרית שמונה ליאור לוי מצטרף, אבל ישנן לא מעט בעיות בנושא הזה.

מישל באסטוס, ליון, מול ליאור לוי, עירוני קרית שמונה. AP
השם החם של הפועל תל אביב לחיזוק להגנה. ליאור לוי/AP

האדומים ביקשו לצרף את ליאור לוי, אבל קרית שמונה הטילה על כך וטו כשהאלופה הבהירה שהיא מוכנה לשחרר את אלעד גבאי תמורת סכום של 400 אלף יורו. האופציה של צירופו של גבאי לא נחשבת לגבוהה, שכן הדרישה של קרית שמונה היא לקבל בחזרה את אלרואי כהן, איתו קיימים יחסים מעורערים. בהפועל תל אביב מבהירים היום (חמישי) כי האופציה המועדפת עליהם היא ליאור לוי, אך הדבר תלוי בעיקר במכבי תל אביב דווקא.

אם מכבי תל אביב תגיש הצעה גבוהה לאלופה על אלעד גבאי, קרית שמונה לא תשחרר את לוי, ולכן התנאי להבשלת עסקה בין הפועל תל אביב לאלופה תהיה לאחר שמשא ומתן בין איזי שרצקי למיטש גולדהאר לא יגיע למיצוי וגבאי יישאר בקרית שמונה. בכל מקרה האופציה לצירופו של ונסאן רופלי עדיין לא ירדה מהפרק. בהפועל תל אביב מקווים שלאחר חג המולד תתקבל תשובה לגביו, ובמקרה כזה האופציות של לוי וגבאי יירדו מהפרק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלרואי כהן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סיכויים לא גבוהים שהוא יחזור לקרית שמונה במסגרת עסקת גבאי. אלרואי כהן/ברני ארדוב

ובינתיים ההרכב של הפועל תל אביב למשחק בשבת מול בני יהודה שוב משתנה. בעוד שבקבוצה נשמו לרווחה בשל העובדה שאבוקסיס לא הורחק ורק קיבל עונש על תנאי, הכעס על רועי גורדנה נמשך. כזכור, הקשר הורחק משלושה משחקים בפועל לאחר שהתעמת עם השופט איתן תבריזי אחרי הרחקתו במשחק נגד הפועל חיפה בשבת.

מי שיחזור להרכב הוא חנן ממן שנעדר מול חיפה ויתפוס את מקומו של גורדנה בקישור. אלרואי כהן, ששמו הוזכר כמועמד למספר קבוצות ונדמה שהפועל תל אביב מאוד מעוניינת לשחררו, יפתח שוב בהרכב והפעם בקישור במקומו של טל בן חיים שייעדר שוב בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. יגאל אנטבי ישוב להרכב על חשבונו של אלירן דנין ולמעשה הפועל תל אביב תעלה לשחק במערך 2-4-4 כשטוטו תמוז ועומר דמארי ישחקו יחד בחלק הקדמי.

ובינתיים גילי ורמוט אינו כשיר למשחק הקרוב. הקשר עדיין סובל מרגישות בשריר ומחר הוא אמור להיבדק על ידי רופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקופף. בשלב הזה הוא נמצא בספק גם למשחק בשבוע הבא נגד רמת השרון.

חנן ממן, הפועל תל אביב, חוגג מול ויקטוריה פילזן. ברני ארדוב
מקבל הזדמנות. חנן ממן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully