וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רועי גורדנה הורחק משלושה משחקים

קשר האדומים נענש בעקבות התקרית עם מאיר תבריזי מול הפועל חיפה. אבוקסיס הורחק משני משחקים על תנאי ונקנס

one

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס וקשר הקבוצה רועי גורדנה עמדו היום (רביעי) לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות, בשל אירועי המשחק מול הפועל חיפה, שהסתיים ב-2:2 במחזור האחרון. המאמן הורחק משני משחקים על תנאי ונקנס ב-5,00 שקל בפועל. רועי גורדנה הורחק משלושה משחקים בפועל.

כזכור, בדו"ח השיפוט שלו כתב שופט המשחק איתן תבריזי: "בדקה ה-89 הורחק בצהוב שני שחקן הפועל רועי גורדנה. מיד לאחד שראה את הכרטיס האדום ניגש אליי ואמר לי: 'אתה מחפש אותי כבר שנה וחצי, אני אגמור אותך, אתה תראה מי זה רועי גורדנה. מהיום אני לא סופר אותך יותר ולא עושה לך חשבון ואתה עוד תראה למה אני מסוגל". הקשר הצעיר הכחיש היום בפני ההנהלה שאיים על השופט, אבל אמר שאכן אמר לו "אתה מחפש אותי כבר שנה וחצי".

ירדן כהן שחקן מכבי נתניה לפני רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
גם דין פנימי. גורדנה/מגד גוזני

בדו"ח המשחק גם ציין תבריזי שמאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, התפרץ לעברו ואמר לו: "אתה יותר לא תשפוט את הפועל תל אביב בחיים שלך. אתה שופט גדול וענק ואני אדאג עם הנהלת הפועל שלא תשפוט אותנו יותר".

בעקבות האירועים עמד גורדנה לדין פנימי בהפועל, והחלטת הקבוצה תימסר לקשר בימים הקרובים. בתוך כך, העריכו בקבוצה כי הקשר הצעיר צפוי להיקנס באלפי שקלים, וקיים החשש שגורדנה יספוג הרחקה ממושכת מוועדת המשמעת של ההתאחדות בשל העימות שלו עם תבריזי.

יוסי אבוקסיס נשמע מתחרט בדיון כשאמר: "מתנצל על מה שקרה. לא התפרצתי ולא השתוללתי. ראיתי עם תבריזי במנהרה, טון הדיבור היה לא מאיים. דווקא חיבקתי אותו. זה לא יקרה יותר, אני מבטיח. לא העלבתי שופט ולא אעשה את זה".

הדיין גיורא לנדאו ענה: "דמויות כמו אבוקסיס, שמאמן קבוצה גדולה ומשמש כעוזר מאמן נבחרת, מסתכלים עליהן אחרת, הן דמויות לחיקוי".

גם קשר הפועל תל אביב רועי גורדנה התייחס להאשמות נגדו: "אני רוצה להתנצל על כל מה שקרה במגרש. זו הייתה טעות להגיד לתבריזי שהוא מחפש אותי כבר שנה וחצי. לא אמרתי לו שאגמור אותו. אין לי בעיות משמעת ולא הייתי כאן בחיים. אני לא אומר שהוא המציא, אבל אני לא אמרתי את זה. אמרתי רק שהוא מחפש אותי שנה וחצי ורק זה. זה לא יקרה שוב, זה היה ברגע של כעס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully