וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "כעסתי על איברה. הוא הבטיח 20 שערים"

מאמן פריס סן ז'רמן "ביקר" את החלוץ השבדי: "הוא חיה". על עתידו המקצועי: "מוריניו לא מדאיג אותי. זו לא הבעיה שלי"

גם בחלומות הכי טובים שלו, קרלו אנצ'לוטי לא חשב שזלאטן איברהימוביץ' ישתלב כל כך מהר בפריס סן ז'רמן. החלוץ, שלא מפסיק לפרוע שטרות וכבר רשם 18 שערי ליגה, זכה ל"ביקורת" דווקא מהמאמן שלו. זה כמובן היה בצחוק, אבל תמיד נחמד לקבל עדות ליחסים המשועשעים בין השניים.

כזכור, ביום שישי השבדי כבש את אחד משלושת השערים של פ.ס.ז' מול ברסט. "בשישי בלילה בברסט כעסתי על זלאטן", אמר אנצ'לוטי בראיון לקורספורט. "הגעתי אליו לחדר ההלבשה ואמרתי: 'איברה, הבטחת לי שתבקיע 20 שערים, אבל אתה עדיין על 18 שערים'. אז הוא ענה לי: 'תודה בוס, אני שמח כשאני מעצבן אותך'. הוא חיה. הרצון שלו לנצח הוא רצון שאף פעם לא נגמר. הכרתי הרבה חלוצים שהרצון שלהם לנצח היה חשוב רק אם הם מבקיעים, זה לא כך לגבי זלאטן".

מאמן פריס סן ז'רמן קרלו אנצ'לוטי לצד זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
'תודה בוס, אני שמח כשאני מעצבן אותך'. זלאטן ואנצ'לוטי/רויטרס

באותו ראיון התייחס אנצ'לוטי לשינויים המתוכננים לינואר, אבל הבהיר כי אין לו כוונה לפנות לדניאלה דה רוסי או לווסלי סניידר. "דה רוסי לא יגיע לפריס", אמר המאמן. "אם אני צריך להעריך, אני אגיד שהוא יישאר ברומא מכיוון ששם הבית שלו. כך גם לגבי סניידר שלא יגיע לפריס, אלא אם הוא יבוא לחופשה. סניידר, כשהוא כשיר, הוא שחקן נהדר, אבל יש לנו שחקנים עם מאפיינים דומים לאלה שיש לו".

על עתידו המקצועי אמר אנצ'לוטי: "הפסדתי את האליפות באביב, אבל עכשיו אני שוב בפסגה של הליגה ובליגת האלופות. במונחים של עבודה, זו שנה טובה. מוריניו לא מדאיג אותי. זו לא הבעיה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully