וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך ודועך: המספרים של עומרי כספי בקליבלנד

הפורוורד שנדחק מחוץ לרוטציה צנח בממוצעים כמעט בכל הקטגוריות. היכן עומדת הקריירה של הישראלי הראשון ב-NBA?

עומרי כספי שוב לא שותף הלילה (בין רביעי לחמישי) בניצחונה של קליבלנד בוושינגטון, וכרגע נראה שהפורוורד הישראלי נדחק לחלוטין מחוץ לרוטציה של ביירון סקוט. כספי, שהיה יכול לסכם עם הקאבס על הארכת חוזהו עד ה-31 באוקטובר אך הצדדים לא הגיעו להסכם, יהפוך לשחקן חופשי מוגבל ב-30 ביוני, ומעמדו בקבוצה לא ברור לקראת העונה הבאה.

עומרי כספי, ביירון סקוט, קליבלנד קאבלירס. AP
הקרדיט הולך ופוחת. כספי/AP

סיכום החודשיים הראשונים של העונה מעלה תמונת מצב מדאיגה עבור כספי, שהממוצעים שלו צנחו כמעט בכל הקטגוריות לעומת פתיחת העונה שעברה. אחרי שבעונת הבכורה שלו ב-NBA קלע 10.3 נקודות למשחק ב-25.1 דקות בממוצע במדי סקרמנטו וירד ל-8.6 נקודות ב-24 דקות בעונתו השנייה בקינגס, הוא נחת בקליבלנד ואחרי שסבל מחבלי קליטה לא קלים העמיד ממוצעים של 7.1 נקודות ב-20.6 דקות למשחק אשתקד.

אבל למרות התקוות הגדולות ממנו באוהיו בעקבות הקמפיין המוצלח עם נבחרת ישראל הקיץ, העונה הנוכחית של כספי נפתחה בצליעה. הממוצעים שלו כרגע עומדים על 4.9 נקודות למשחק (לעומת 8 בחודשיים הראשונים של העונה שעברה), 13.3 דקות (לעומת 21.7), 39.2% מהשדה (לעומת (44.8%), 2.5 ריבאונדים (לעומת 2.8) ו-0.5 אסיסטים (לעומת 1.2).

לאורך התקופה הזו פתח כספי פעם אחת בלבד בחמישייה, וקלע רק ארבע פעמים בדאבל פיגרס - 11 נקודות באורלנדו, 15 במיאמי, 11 נגד פורטלנד ו-10 בדטרויט, לעומת שבע פעמים בתקופה המקבילה אשתקד. בשבועיים האחרונים כספי אף סבל מדלקת בבטנו והחמיץ חמישה משחקים רצופים, כשלאחר שחזר זכה לדקה אחת בלבד בגארבג' טיים במשחק מול אינדיאנה בשבוע שעבר, ובשני המשחקים הבאים, בהם אגב הקאבס ניצחו, הוא שוב לא שותף.

עומרי כספי שחקן קליבלנד קאבלירס מתחבק עם לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. GettyImages
התעלויות ספורות בלבד. כספי עם לברון/GettyImages

רק לפני שלושה שבועות עוד היה נדמה שההתקדמות ביכולתו של כספי יזכה אותו בקרדיט מוגדל, כשביירון סקוט הצהיר: "אני רואה שיפור אצל כספי לעומת העונה שעברה. הוא השתלב יותר טוב במערך הקבוצתי וקיבל יותר ביטחון במהלכים שלו. עומרי עושה דברים שהוא יודע לעשות וצריך לעשות, כדי להרוויח את הדקות שהוא מקבל".

אז כזכור אמר כספי: "אני פשוט מנסה לעשות את העבודה שלי ולקבל יותר דקות, צעד אחרי צעד. הדרך לעשות את זה היא להמשיך לעבוד קשה ולעשות את מה שאני צריך לעשות בשני צדי המגרש. יש לי זמן מסוים בו אני משחק ואני רוצה לעשות כל כך הרבה, אז אני צריך להאט את הדברים לפעמים, ולא לנסות להשיג 25 ריבאונדים או לקלוע 20 נקודות בשש או שבע דקות על המגרש. פשוט להיות אגרסיבי ולנסות לעזור לקבוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully