וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייניש, מיכאלי ומועלם לא שובצו למחזור ליגת העל

27.12.2012 / 11:18

השלישייה שניהלה את המשחק בין הפועל ת"א לנתניה תעביר משחקים בלאומית ובליגת העל לנשים. וירובניק: "הם לא הושעו"

משחק הכדורסל בין הפועל תל אביב לברק נתניה שנערך ביום ראשון ועורר סערות רבות מסרב לרדת מהכותרות. אחרי שנקבע שהפועל תל אביב תעמוד לדין בעקבות דוח השיפוט שנגע לאירועי המשחק, שהופסק בעקבות התפרעויות אוהדים ביציעי "בית מכבי" בראשון לציון, ולאחר שמשטרת ישראל הודיעה אמש (רביעי) כי לא תאפשר את קיום הדרבי התל אביבי בסיבוב השני בראשון לציון, הגיע היום תורו של איגוד השופטים להתייחס למשחק.

שלישיית השופטים ששפטה את המשחק, יערי רייניש, כפיר מועלם ויאיר מיכאלי, לא שובצה למשחקי ליגת העל בשבוע הקרוב. רייניש, ששופט היום בליגת העל לנשים, ישפוט במשחק התחתית בליגה הלאומית בין אליצור רמלה למכבי קרית גת ובמשחק הצמרת בליגת הנשים בין רמת השרון לאשדוד, מועלם יעביר את משחק הצמרת בלאומית בין נס ציונה להוד השרון, ולשני משחקים נוספים בליגת העל לנשים ומיכאלי שובץ למשחק אחד בליגת העל לנשים.

יערי רייניש שופט כדורסל (אמצע). מגד גוזני
אחרי הבלאגן בראשון לציון, עוברים ללאומית ולנשים. מועלם, רייניש ומיכאלי/מגד גוזני

יש לציין שסגל השופטים של ליגת העל גברים מונה 24 שופטים, ובכל מחזור רק 18 יכולים לשפוט, אך קצת תמוה ששלושה שופטים ששפטו במשחק כה רגיש לא שובצו, "השלושה ממש לא הושעו", הגיב לידיעה יו"ר איגוד השופטים ראובן וירובניק, "העובדה היא שהם שובצו למשחקים אחרים בליגות אחרות. בכל מחזור שישה שופטים לא שופטים בליגת העל, והפעם יצא שזה הם. אם תעבור על הדוחות, תראה שהם שפטו הרבה מאוד מחזורים ברצף".

המשטרה קבעה: הדרבי התל אביבי לא ייערך בראשון לציון

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully