וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז יפרח: "חבל, רצינו לעזור למועדון מבחינה כספית"

בלם הפועל ר"ג הביע הביע אכזבתו אחרי ההדחה מגביע הטוטו: "צריך להתרכז במפגש מול רמה"ש". גלושצ'ביץ' יגיע?

one

בהפועל רמת גן קיבלו באכזבה גדולה את ההדחה מגביע הטוטו, אחרי הפסד להפועל באר שבע בתום דו קרב בעיטות מ-11 מטר. לצד ההפסד הכספי ואי ההעפלה לגמר, התייחסו בקבוצה גם לעומס המשחקים שהיה לקבוצה בשלושת השבועות האחרונים ולכך שחלק מהשחקנים שיחקו 120 דקות וחלק מאלה שהיו אמורים לקבל מנוחה, נכנסו לשחק במחצית השנייה כשהקבוצה היתה בפיגור.

ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן חוגג שער עם חבריו. ברני ארדוב
שיחקו מצוין אבל הודחו. שחקני הפועל רמת גן/ברני ארדוב

למעשה הפסדנו פעמיים", אמר גורם במועדון. "גם הפסדנו במשחק וזה מאכזב כי שיחקנו טוב מהמחצית השנייה עד הסוף וגם הפסדנו בפן של העייפות. נקווה שזה לא ישפיע לקראת שבת, כי יש לנו משחק סופר חשוב בליגה, נגד רמת השרון", הוסיף הגורם.

בצוות המקצועי ימשיכו לחפש חלוץ ישראלי או זר לחיזוק הקבוצה, אולם לא מתכוונים להיכנס להרפתקאות בכל מחיר. בקבוצה מעדיפים לצרף בינואר חלוץ שכבר מכיר את הליגה הישראלית ולא אחד שיצטרך זמן רב בכדי להתאקלם כאן. ברמת גן כבר סימנו את חלוץ הפועל חיפה וולדימיר גלושצ'ביץ' כאופציה מועדפת לקראת ינואר, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

"יש אכזבה מההפסד", אמר הבלם עוז יפרח, "כי רצינו לעזור למועדון מבחינה כספית. 200 אלף שקל זה הרבה כסף. חזרנו מפיגור, וזה הדבר הכי חשוב בעולם. אבל הכי חשוב זאת הליגה, צריכים לבוא מוכנים לרמת השרון, זה הכי חשוב מבחינתנו. "יש כאן שחקנים שיחקו חמישה משחקים בשבועיים וחצי",הוסיף הבלם על העומס בו הקבוצה נתונה. "המשחק הזה לא הוסיף הרבה כי הפסדנו אותו בסופו של דבר. אנחנו מקצוענים, נדע לטפל בעצמנו ונדע לבוא מוכנים לשבת. יציבות ? שוב, אנחנו צריכים לשמור על הכדורגל הטוב שאנחנו משחקים לאחרונה ולדעת להבקיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל רמת גן מיראן בורגיץ'. ברני ארדוב
יקבל פרטנר בהתקפה? מיראן בורגיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully