וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סטוק-ליברפול 1:3, אסטון וילה - טוטנהאם 4:0

צמד של ג'וני וולטרס ושער של קנווין ג'ונס הנחילו למייטי רדס הפסד שישי העונה. שלושער נהדר לבייל בניצחון התרנגולים

ספורט 2

אחרי משחקים דרמטיים ביותר שפתחו את מחזור הבוקסינג דיי, הגענו הערב (רביעי) לשני המשחקים שנועלים את המחזור ה-19. בראשון מהם, הצליחה טוטנהאם להביס 0:4 את אסטון וילה האומללה בזכות שלושער של גארת' בייל. מאוחר יותר, הפסידה ליברפול 3:1 לסטוק סיטי, במשחק שנעל את המחזור.

- גארת' בייל שחקן טוטנהאם. GettyImages
איזו הצגה. בייל/GettyImages

אסטון וילה - טוטנהאם 4:0

הקבוצה של פול למברט לא בדיוק נהנית לשחק מול יריבות לונדוניות בזמן האחרון. שלושה ימים בלבד לאחר שהושפלה עם תבוסה 8:0 על ידי צ'לסי, הובסה הפעם אסטון וילה 4:0 בבית מול טוטנהאם, שרשמה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש נהנתה משלושער של גארת' בייל ושער נוסף של ג'רמיין דפו ועלתה למקום החמישי עם 33 נקודות. וילה האומללה במקום ה-16 עם 18 נקודות.

טוטנהאם נראתה הרבה יותר טוב במחצית הראשונה והגיעה למספר הזדמנויות קורצות מאוד, אבל בראד גוזאן וההגנה שלו הצליחו לשמור על שער נקי עם לא מעט מזל. וילה כמעט עלתה ליתרון בדקה ה-55, כשמסירת רוחב של סטיבן איירלנד מצאה את כריסטיאן בנטקה, שנותר לבד מול הוגו לוריס, אבל בעט לא טוב ונבלם. למרות זאת, הוא גם היה בנבדל. שלוש דקות בלבד חלפו והמארחת שילמה על זה. מוסא דמבלה הכניס כדור עומק אדיר לג'רמיין דפו, שבעט עם השפיץ מצוין וקבע 0:1. עוד שלוש דקות חלפו וגארת' בייל הכפיל את התוצאה לאחר מהלך אישי נהדר וקבע 0:2.

בדקה ה-73 המשיכו התרנגולים להלום בווילה, כשפריצה של ארון לנון ומסירת רוחב מצאה את גארת' בייל, שביצע מהלך נהדר ובעט מ-14 מטר כדור שטוח לפינה כדי לקבוע 0:3. בדקה ה-84 כבש בייל את השלישי שלו והרביעי של טוטנהאם. קייל ווקר פרץ מאגף ימין, הכניס לעומק, שם הוא מצא את גילפי סיגורדסון, שיישר למרכז, בייל הנהדר היה שם ובעט טיל מ-10 מטר פנימה את ה-0:4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'וני וולטרס שחקן סטוק סיטי (ימין) מול סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול. רויטרס
איזה צמד נהדר. וולטרס מול ג'רארד/רויטרס

סטוק סיטי - ליברפול 1:3

מישהו באמת חושב שמדובר בהפתעה? ברצינות? הקבוצה של ברנדן רוג'רס רשמה הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים, ובמקום בו אפילו אוהדי ליברפול המושבעים ביותר לא ציפו להשיג נקודות. בריטניה סטאדיום, שבאופן מסורתי הוא האצטדיון ממנו הגדולות (ואף קבוצה, למען האמת) חוזרות עם הזנב בין הרגליים, שוב לא האיר פנים למייטי רדס, שחזרו עם הפסד 3:1 ונותרו במקום העשירי עם 25 נקודות. הפוטרס, שלא הפסידו בליגה בבית מאז פברואר, האריכו את הרצף האדיר הזה וכבשו שלישייה ראשונה בבית מאז ה-1:3 על בלקבורן בנובמבר 2011.

ליברפול קיבלה פנדל כבר אחרי 35 שניות. ריאן שואוקרוס לא הצליח להתמודד עם המהירות של לואיס סוארס, שפרץ מאגף ימין ותפס אותו בחולצה. השופט הורה על פנדל וסטיבן ג'רארד בעט אותו בקלות פנימה כדי לקבוע 0:1 מהיר. השוויון הגיע כבר בדקה החמישית כשמסירה ארוכה של רוברט הות מצאה את ג'וני וולטרס אחרי טעות של דניאל אגר. החלוץ הוותיק נותר לבד מול פפה ולא התקשה להכניע אותו כדי לקבוע 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-12 כשקרן של גלן ווילאן מצאה את קנווין ג'ונס, שעם הכתף "נגח" את זה פנימה וזה 1:2 מדהים.

בדקה ה-47 הגיע סוארס להזדמנות גדולה כשמסירת רוחב נהדרת של המחליף ראהים סטרלינג מצאה את האורוגוואי, שבעט חלש מחמישה מטר החוצה. בדקה ה-49 כבשה סטוק סיטי את השלישי כשהוצאת חוץ ארוכה, איך לא, של אנדי ווילקינסון מצאה את ג'ונס, שהוריד לוולטרס, שעצר ובעט מהאוויר מצוין פנימה את ה-1:3.

קנווין ג'ונס שחקן סטוק סיטי (ימין). רויטרס
מהפך מהיר. ג'ונס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully