וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב סיכמה על העברת תומר חנצ?ינסקי

בשל נסיעת אניימה לאליפות אפריקה, הצהובים סיכמו עם הקנדי שמחזיק באזרחות ישראלית. קולאוטי בספק להפועל חיפה

one

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לעזיבתו של וינסנט אניימה, שייסע בחודש הבא לאליפות אפריקה, שם ישחק עם נבחרת ניגריה. הצהובים הודיעו היום (רביעי) כי הקבוצה סיכמה עם אוברו מהליגה השבדית השנייה על צירופו של תומר חנצ?ינסקי, שוער המחזיק באזרחות ישראלית.

חנצ?ינסקי, שחגג את יום הולדתו ה-28 לפני שלושה שבועות, נולד בתל אביב, אך עבר בגיל צעיר יחד עם משפחתו לקנדה. את הקריירה שלו, לאחר שגדל בקולג', התחיל בקבוצת טורונטו פ.צ., כשלאחר מכן עבר לשחק בדרויט איגנישן מליגת הקטרגל האמריקאית. עונה לאחר מכן, עבר לניוורק אירובאונד אקספרס מליגת הפיתוח של ארצות הברית ולניסטרו אוטאצ'י ממולדובה. ב-2009/10 עבר לליגה השלישית בהיררכיה שלה בהריסבורג סיטי איילנדרס, ומשם עבר לוסאן פלוסאורה הפינית. בעונה האחרונה ירד ליגה עם אורברו השבדית, כשהוא רושם 15 הופעות בהרכב וב-15 משחקים ישב על הספסל.

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "לאחר מו"מ של חודשיים, אנו שמחים לצרף את תומר חנצ?ינסקי למכבי תל אביב. עד כה היו בקבוצה הבוגרת שני שוערים: וינסנט אניימה וברק לוי, אך מכיון שוינסנט צפוי להיעדר לתקופה של חודש בגלל אליפות אפריקה, חיפשנו להחתים שוער נוסף. תומר ייאבק יחד עם שני השוערים על מקומו".

אחרי יומיים חופשיים, ולאחר שאנשי הצוות הזרים שבו ארצה מחופשות חג המולד במולדתם, חזרו שחקני מכבי להתאמן לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול הפועל חיפה. הקשר גונסאלו גרסיה, שקיבל אישור להאריך את חופשתו עד הלילה, צפוי להצטרף לאימונים. במכבי מקווים ששלושת הימים בהם בילה גרסיה בחיק משפחתו, יעזרו לו לחזור למצב רוח חיובי יותר, ולעבור את התקופה הפחות טובה מבחינתו. רוברטו קולאוטי ערך אימון ריצה בלבד, כשהחלוץ עדיין לא החלים מהפציעה במפשעה וככל הנראה לא יהיה כשיר למשחק מול הפועל חיפה. רוברט ארנשו, שקיבל תשעה תפרים בראשו אחרי הפציעה במשחק מול נתניה, ערך אימון מלא, ויעמוד לרשות הצוות המקצועי.

צפו בביצועיו של השוער בעונה החולפת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully