וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסינזון לצביקה שרף: "אתה חינכת לשלוח מרפק לפנים"

26.12.2012 / 13:54

שחקן אשקלון הגיב לביקורת של הפרשן על הרחקתו ביום ראשון: "אחרי פרשת פניני, כולם נהיו דודנים של אמא תרזה"

שבע דקות בלבד של כדורסל הספיקו לגילי מוסינזון ביום ראשון החולף כדי לספוג שתי עבירות בלתי ספורטיביות ולמצוא את עצמו מורחק במשחק מול מכבי חיפה. לאחר המקרה, הפורוורד הוותיק ספג לא מעט ביקורות, ביניהן מהפרשן צביקה שרף.

היום (רביעי), התפנה מוסינזון להגיב למאמן העבר ותקף אותו בדף הפייסבוק של ערוץ הספורט, כתגובה לדברים ששודרו בתוכניות 'חמישיות': "היי צביקה שרף, פה גילי מוסינזון מדבר.

צביקה ידידי המלומד. הלא אתה הוא צביקה שרף, המנטור ההגנתי, המוטיבייטור, המאמן שחינך דורות של שחקנים איך לעבור דרך החסימה עם מרפק גבוה, ולכיוון הפנים?", נכתב בהודעה.

גילי מוסינזון שחקן אליצור אשקלון. מגד גוזני
לא אהב את הביקורות כלפיו. מוסינזון/מגד גוזני

"ראית שתי עבירות שלא הבנת אותן?! אם אתה צריך פרשנות, אז בשתי העבירות שיחקתי חזק, ולא נתתי סל קל. ממש בדיוק כמו שאתה דרשת מכל שחקניך בעבר. באופן אישי לא זכיתי להתאמן אצלך, אך הספיק לי לשמוע את הסיפורים ממי שכן, על איך לשיטתך עוצרים שחקן יריב מלקלוע סל. כדורסל זה לב ונשמה וכן, גם משחק אגרסיבי, ואתה יודע את זה. במקום להתחמק מאחריות בתור מוביל דעת קהל ומאמן בכיר, הייתי רוצה שתיתן את דעתך לכיפה אדומה שאתם עושים לש.ג (שלא לצורך), בעוד אתה המשלח, בכובעך כמאמן".

"אחרי שפרשת פניני התפוצצה, כולם נהיו דודנים של אמא תרזה, ואף אחד לא יורד לשורש הבעיה. אתה לא יכול לחנך שחקנים לפוצץ על המגרש, ואז לשאול למה אתה חוטף בומרנג בפנים. אתה יושב באולפן הממוזג שאותו אני מכיר ממש טוב, וכנראה שהספקת לשכוח מאיפה הכדורסל בא, מהשכונות, מהגטו, מהחלום של הילד שרוצה להצליח בזכות הכדורסל. אני לא שה תמים, אך לפחות אני נאמן לעצמי. מעולם לא עליתי במטרה לפצוע, ותמיד נתתי את הלב והנשמה לקבוצה ששיחקתי בה.

בכבוד רב, גילי".

תגובתו של צביקה שרף לדברים תובא לכשתושג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully