וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי תשחרר את פרנק למפארד בינואר

מערכת וואלה! ספורט

26.12.2012 / 9:47

לפי ה"סאן", השער שכבש מול אסטון וילה היה האחרון של הקשר בסטמפורד ברידג'. גורם: "ההתייחסות אליו משאירה טעם חמוץ"

ספורט 2

לפי ה"סאן", משחקו של פרנק למפארד מול אסטון וילה, והשער שכבש באותו 0:8 של צ'לסי, היו כנראה האחרונים שלו במדי הבלוז בסטמפורד ברידג'. על פי הכתוב בצהובון הבריטי, במועדון הודיעו לקשר לחפש קבוצה בחלון ההעברות הקרוב. למפארד, כך נכתב, לא רוצה לעזוב, בטח אחרי שציין הופעה 500 בהרכב בפרמיירליג ושער 130 במדי הבלוז - שיא מועדון.

פרנק למפארד שחקן צ'לסי. רויטרס
למפארד חוגג מול אסטון וילה. חגיגה אחרונה בסטמפורד ברידג'?/רויטרס

בגיל 34, טוענים בעיתון הבריטי, למפארד הוכיח שהוא עדיין ביכולת שיא והקבוצה שלו שייטה עקב כך לשמינייה קלה. אוהדי צ'לסי שרו "תחתימו אותו, תחתימו אותו", במילים שכוונו כמובן לבעלים רומן אברמוביץ' לקראת ינואר. כשרואיין בטלוויזיה לאחר מכן, התבקש למפארד להעניק את תואר איש המשחק לדויד לואיז. "אני מעולם לא אקבל את זה, נכון?", צחק למפארד.

חבר קרוב של למפארד אמר ל"סאן": "פרנק היה מאוד אמוציונלי בזמן המשחק מול וילה, במיוחד כשהאוהדים שרו לו. התמיכה שלהם חשובה לו וזו הסיבה שהוא הצדיע להם כשהוא ירד, כי הוא ידע שזו ההופעה האחרונה שלו בסטמפורד ברידג'. הוא נתן הופעה הירואית, הופעה טיפוסית לתקופתו בצ'לסי. אי אפשר למדוד את מה שהוא נתן למועדון. הדרך שבה מתייחסים אליו משאירה טעם חמוץ. הוא לא מבין למה זה הגיע לזה. צ'לסי לא תמצא שחקן נאמן כזה. הוא מר צ'לסי".

למפארד צפוי לשחק היום בנוריץ', אבל העתיד שלו, כאמור, לא ברור. משחק הבית הבא של הבלוז ייערך ב-2 בינואר מול ק.פ.ר, והריינג'רס כבר הראו עניין בשירותיו של הקשר. המנג'ר הארי רדנאפ הוא דודו של למפארד, ולפי הדיווחים יעשה הכל על מנת להביאו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדת צ'לסי עם שלט תמיכה בקשר פרנק למפארד. GettyImages
צ'לסי לא תמצא שחקן נאמן כזה. הוא מר צ'לסי"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully