וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד: "אנחנו שוב נהנים לשחק"

מערכת וואלה! ספורט

23.12.2012 / 23:59

הקשר, שהפך למלך שערי צ'לסי בליגה בכל הזמנים, חגג את ה-0:8 על וילה: "אומר בשבילי הרבה, אני גאה ומעריך את זה"

ספורט 2

צ'לסי רשמה הערב (ראשון) ניצחון ענק, שהשווה את הניצחון הגבוה ביותר שלה אי פעם בפרמיירליג. הבלוז דרסו 0:8 את אסטון וילה האומללה, במסגרת המחזור ה-18 בליגה האנגלית. הקבוצה של רפא בניטס עלתה למקום השלישי עם 32 נקודות ומשחק חסר, כשניצחון שלה בו יעלה אותה ל-35 נקודות, ארבע בלבד מתחת למנצ'סטר סיטי השנייה ושמונה מיונייטד. בנוסף, זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות הפרמיירליג בה יש במשחק אחד שבעה כובשים שונים מאותה הקבוצה: פרנק למפארד, פרננדו טורס, צמד של ראמירס, אוסקר, אדן הזאר, ברניסלב איבנוביץ' ודויד לואיז.

אוהדת צ'לסי עם שלט תמיכה בקשר פרנק למפארד. GettyImages
אוהדי צ'לסי עם שלט לכבוד למפארד/GettyImages

מי שחגג במיוחד בסיום היה פרנק למפארד, שציין הערב את ההופעה ה-500 שלו בפרמיירליג וגם הפך למלך שערי הבלוז בליגה הראשונה אי פעם. "זה אומר שאני זקן", התלוצץ למפארד כשנשאל לגבי ההופעה ה-500 שלו, "לא, זה אומר הרבה. אני בר מזל ששיחקתי במועדון נהדר כזה עם מנג'רים כאלו ושחקנים כאלו".

למפארד התייחס לעובדה שעבר את בובי טמבלינג כמלך שערי הקבוצה בליגה הראשונה: "אני גאה מאוד בשיא השערים, לעבור בנאדם כזה נהדר כמו בובי, שהוא אגדה ובחור נהדר, זה אומר המון. לעבור קבוצה בלונדון (כזכור, למפארד עבר בתחילת הקריירה מווסטהאם) זה לא תמיד קל, אבל האוהדים תמכו בי מהרגע הראשון. אני מעריך את זה. אני מנסה לשחק בשבילם".

על המשחק עצמו, אמר הקשר הוותיק: "הראינו רעב אדיר מהרגע הראשון. עם התשוקה שלנו להיות מהירים עם הכדור, השער המהיר עזר מאוד. אנחנו נהנים לשחק שוב והיינו זקוקים לגישה הזו כדי לצאת מהמצב בו היינו בעבר". למפארד, שמסיים את חוזהו בתום העונה, סירב להתייחס לעתידו: "אני לא מתרכז בזה כרגע. אני תחת חוזה כאן. אני הולך לקחת את זה משחק אחרי משחק. אני אוהב לשחק כאן. אני מרוצה שאני כשיר ואמשיך ליהנות מכדורגל. אני מאמין שיש בי עוד הרבה".

מי שעוד נשמע מרוצה היה כמובן מנג'ר צ'לסי רפא בניטס, שאמר: "הכל הרשים אותי. דיברנו לפני המשחק על המנטליות של הקבוצה: להתקיף, ליצור הזדמנויות, הייתה לנו תנועה מוצלחת והיינו טובים בהגנה. כקבוצה, היה לנו איזון וזה מה שחיפשנו. שיחקנו כמה משחקים טובים מאוד לאחרונה וזה אחד מהם". המאמן החמיא לבלם דויד לואיז, שתופקד כקשר: "אמרתי כבר שהוא יכול לשחק בקישור וכבלם. הוא טוב באוויר, יכול להשתמש בשתי הרגליים, יכול לכבוש ולתקל. יש לו יכולות גבוהות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרנק למפארד שחקן צ'לסי. רויטרס
יום חגיגי. למפארד/רויטרס

מנג'ר אסטון וילה פול למברט אמר: "כל מה שיכול היה ללכת רע, הלך רע. היינו במומנטום טוב לפני כן, אבל הובסנו על ידי קבוצה טובה מאוד. היינו שניים לכל כדור. לא הופענו למשחק. הובסנו בצורה קשה, אבל במחצית השנייה נראינו רע אם להיות כנים. כל האשראי לצ'לסי, הם הביסו אותנו".

מנג'ר וילה מצפה מהקבוצה שלו להתעורר מסטירת הלחי שספגו כבר מול טוטנהאם ביום רביעי: "אתה תמיד לומד כשאתה מפסיד, מסיים בתיקו או מנצח. זו תהיה קריאת השכמה בשבילנו. דברים הלכו ממש טוב בשבילנו בסך הכל. רק מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי שהביסו אותנו. אנחנו נתאושש מזה. יש לו רק יומיים להתאושש. אני משוכנע שמי שישחק ביום רביעי, יגיע מוכן לגמרי".

שחקני אסטון וילה. רויטרס
איזה מסכנים השחקנים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully