וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי אגייאר: "זו תקופה מאוד קשה"

אשתו של גומא אגייאר, שנעלם בלב ים לפני חצי שנה, סיפרה על ההתמודדות בחגים: "אני מנסה לחשוב על מה אני אסירת תודה"

ג'יימי אגייאר, אשתו של גומא אגייאר, שנעלם בלב ים לפני כחצי שנה, סיפרה עד כמה עצובה ההתמודדות עם היעדרו, במיוחד בתקופת החגים. "זו תקופה מאוד קשה", אמרה ג'יימי, 33, שמתגוררת כיום באחוזת המשפחה בפלורידה. "אני מנסה לספור את הברכות שלנו בכל יום שעובר ואני מנסה לחשוב על מה בדיוק אני אסירת תודה".

גומא אגייאר (משמאל) עם אשתו ג'יימי. מגד גוזני
"יש לנו אוכל על השולחן. אני מנסה להזכיר לעצמי את זה". ג'יימי וגומא אגייאר/מגד גוזני

במשטרה המקומית עדיין לא בטוחים האם גברת אגייאר היא אלמנה או אישה נטושה, שתצטרך להמשיך להיאבק בקרבות המשפטיים שבהם היה מצוי בעלה. זאת מפני שעד שמכריזים על בן אדם כמת במדינת פלורידה צריכים לחכות תקופת זמן של חמש שנים.

לזוג בת ושלושה בנים, בין הגילאים שבע לשנה. "אני אסירת תודה על כך שאנחנו בריאים", אמרה ג'יימי. "יש לנו אוכל על השולחן. אני מנסה להזכיר לעצמי את זה". בכתבה ב"אורלנדו סנטינל", סופר שהמשפחה ממשיכה במסורת החגים. "אנחנו חוגגים את כריסמס ואת חנוכה", סיפרה ג'יימי, "בדיוק כמו שתמיד עשינו. יש לנו עץ אשוח ואנחנו גם מדליקים את החנוכיה. זו מסורת מיוחדת שלנו".

גומא אגייאר איש עסקים. קובי אליהו
השאיר את המשפחה בקרבות משפטיים. גומא אגייאר/קובי אליהו

בין הקרבות המשפטיים של המשפחה עומד הדיון לגבי רווחי חברת האנרגיה שבבעלותו של גומא, וכן תביעות כנגד אחיו ואמו עבור נדל"ן ישראלי שבבעלותם. לזוג אחוזה בשווי 5 מיליון דולר, יכטה וסירת מנוע. במהלך הזוגיות, כזכור, אושפז גומא בבית חולים לחולי נפש, תבע גירושין מאשתו ולאחר מכן משך את בקשתו. בעת היעלמותו הוא היה בתקופת ניסיון בגין אלימות משפחתית.

בינתיים, כאמור, ג'יימי מתרכזת במשפחה. "כשדברים לא נראים טוב, אני מזכירה לעצמי על הדברים שאנו מבורכים בהם", היא אמרה. "ככה אני עוברת את היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully