וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 84:85 דרמטי לנס ציונה על כפר סבא

סל מנצח של טל דן העניק למוליכה ניצחון חוץ. עפולה הביסה 77:97 את קרית ביאליק בבית, ניצחונות גם לנהריה וגליל עליון

המחזור העשירי בליגה הלאומית התקיים הערב (שלישי) במלואו. עירוני נס ציונה שמרה על המקום הראשון עם 84:85 דרמטי על כפר סבא, אליצור יבנה ניצחה 75:76 את עירוני רמת גן, גליל עליון גברה 77:83 על קרית גת, הפועל עפולה 77:97 על קרית ביאליק, באר יעקב 64:76 על קרית טבעון ואילו נהריה גברה 99:102 על אליצור רמלה.

הפועל כפר סבא - עירוני נס ציונה 85:84

איזו דרמה אדירה התחוללה בכפר סבא, משם יצאה מוליכת הטבלה עם הניצחון הדחוק, אבל רק לאחר מאבק עיקש במשך 40 דקות, וסל ניצחון גדול של טל דן. כפר סבא הראתה שהיא לא הולכת ליפול בלי קרב, ואל המחצית הגיעו השתיים צמודות. נס ציונה התקשתה לעצור את אדם קונסטנטין, שהוליך את קבצתו אל הרבע האחרון עם יתרון 4 נקודות, אבל בלייר ודן הגיבו עם ריצת 2:10 כדי לתפוס את היתרון. שלשה גדולה של עומרי כהן עם נתנה יתרון 3 למארחים, אבל בלייר צימק מהקו, רוטנברג החטיא זריקה קריטית, וראה את דן צולף את סל הניצחון סמוך לבאזר. גייב בלייר הוליך את נס ציונה עם 20, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בילאל בן הוסיף 17, 16 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אדם קונסטנטין קלע 25 ואסף 12 ריבאונדים לכפר סבא.

עירוני רמת גן - אליצור יבנה 76:75

פשוט משחק ענק בזיסמן, שם יצאו האורחים עם ניצחון גדול בזכות קאמבק משוגע ברבע האחרון. עמית תמיר סחף את רמת גן ליתרון כבר מהפתיחה, בדרך ליתרון 10 במחצית. המומנטום נותר בצד של המארחים שכבר הוליכו ב-13 הפרש באמצע הרבע השלישי, אבל אז החלה יבנה לחזור עם דקות טובות של הופמן ומגי. עמית תמיר צלף שלשה גדולה, 50 שניות לסיום, אבל הופמן בחדירה טובה השווה 24 שניות לסיום. רמת גן לקחה את הזמן, הכדור הגיע לאיתי גרינבוים שבחדירה נהדרת קבע 73:75, 2.3 שניות לסיום. נגמר? הצחקתם את יבנה. הכדור הגיע למונטה מגי, שהתקשה בתחילה לתפוס אותו, ואז עשה הטעיה וקבר שלשה גדולה על הבאזר כדי לנצח את המשחק. לא ייאמן. מגי סיים עם 21 נקודות ו-9 אסיסטים, כשנסטרנקו היה מצויין עם 15 ו-8 ריבאונדים. את רמת גן כאמור הוליך תמיר עם 22 ו-11 ריבאונדים.

מכבי קרית גת - הפועל גליל עליון 83:77

הקבוצה של זיו ברתנא השיגה ניצחון חוץ חשוב מול הקבוצה הצמודה עליה בטבלה, ערב המחזור, בזכות ערב פשוט ענק של אנטון קזרנובסקי. הגבוה של גליל היה פשוט בלתי ניתן לעצירה וסיים עם 32 נקודות (13 מ-17 מהשדה) ו-12 ריבאונדים כדי להוביל את קבוצתו כבר ברבע הראשון ליתרון 7. האורחים כבר הוליכו בפער דו ספרתי ברבע האחרון, אבל קרית גת קבעה שיוויון, שתיים וחצי דקות לסיום. אלא שאז נתקעו האורחים ללא סל במשך כל הזמן שנותר, וגליל פתחה פער ממנו לא הצליחה קרית גת לחזור. מלבד קזרנובסקי היה לגליל את לירן שוורצוולט שסיים עם 14, לני דניאל קלע 26 ואסף 10 ריבאונדים למפסידים.

הפועל עפולה - מכבי קרית ביאליק 77:97

המארחים לא התקשו להתמודד עם הקבוצה מהתחתית, שעדיין מחפשת לצאת מהבור בו היא נמצאת. קרית ביאליק לא הצליחה להיכנס למשחק בשום שלב, וראתה את עפולה בורחת ליתרון דו ספרתי כבר ברבע השני. בהמשך רק הלך הפער וגדל, כשהקהל שהגיע לאולם בעפולה קיבל תצוגה אדירה מאלן דרהאם, שלא רק סיים עם 31 נקודות (ב-12 מ-17 מהשדה), אלא גם הוריד 17 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים. אנתוני פישר סייע לדרהאם עם 20 נקודות ו-7 אסיסטים. את קרית ביאליק הוליך שון לבנובסקי עם 17 ו-7 ריבאונדים.

מכבי באר יעקב - הפועל קרית טבעון/מגידו 64:76

המארחים עשו את העבודה בבית מול יריבתם לתחתית, והתרחקה בעצמה מעט מהקו האדום. מגידו סבלה מיום חלש במיוחד מהשדה, ואל המחצית היא הגיעה עם 30 נקודות בלבד, לעומת 38 של באר יעקב. הרבע השלישי היה עוד יותר גרוע עבור האורחים, שנתקעו על 11 נקודות בלבד, וככה באמת שאי אפשר לנצח. בריאן לאינג הוליך את קלעי המנצחים עם 21 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות, אך גם איבד 4 פעמים, ינעם אירם תרם 19. לקריתטבעון/מגידו: גרג מארי 22 ו-13 ריבאונדים ו-5 איבודים.

עירוני נהריה - אליצור רמלה 99:102

עוד משחק דרמטי התקיים באולם בנהריה, שם קיבלנו תצוגה התקפית מטורפת מצד שתי הקבוצות. נהריה שלטה לאורך כל המחצית הראשונה אותה סיימה ביתרון 50:59, אלא שאז החלה רמלה בקאמבק שלה, עד שיוויון 97:97, שתי דקות לסיום. רביב פיטשון לקח אחריו ועם סל ועבירה העלה ל-3 הפרש, כהן החטיא שלשה מכריעה, וניר גולן סגר את המשחק עם שתיים מוצלחות מהקו. כהן הספיק להחטיא עוד שלשה על הבאזר, ונהריה יצאה עם הניצחון. אדם מקוי הוליך את נהריה עם 25 נקודות, טיל ורנון להט עם 32, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים למפסידים.

מכבי הוד השרון - אליצור קרית אתא 65:79

הקבוצה של רועי חגאי עדיין נושפת בעורפה של המוליכה נס ציונה, והניצחון על קרית אתא משאיר אותה עם מאזן זהה לזה של השנייה בטבלה הפועל עפולה, ועם נקודה אחת פחות מנס ציונה. האורחים הצפוניים פתחו טוב יותר והוליכו 18:19 בתום הרבע הראשון, אך מאותו רגע הוד השרון שלטה לחלוטין במשחק, עלתה ליתרון 18 נקודות ושייטה בדרך לניצחון קל. ערן אסנטי הוביל את רשימת הקלעים של הוד השרון עם 18 נקודות (9 ריבאונדים), עידו סטולרו הוסיף 15 ובי איי ווקר תרם 14. 22 של כריס ווטסון ו-20 של אנטוני גיבנס לא הספיקו לשחקניו של שרון אברהמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully