וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "אחת המטרות שלי היא לחזור לנבחרת"

חלוץ אנורתוזיס מרוצה מהחיים בקפריסין והתייחס בראיון לעתיד: "לא יודע אם אחזור למכבי תל אביב, לא הכל תלוי בי"

ברק יצחקי מתחיל להתאקלם בקפריסין. חלוץ מכבי תל אביב, שמושאל לאנורתוזיס הקפריסאית של רוני לוי, התראיין היום (שלישי) בתקשורת המקומית ודיבר על החיים מחוץ לישראל, לאחר שרשם שמונה הופעות במדי הקבוצה החדשה שלו.

ברק יצחקי חלוץ מכבי תל אביב. קובי אליהו
מרוצה מהחיים. יצחקי/קובי אליהו

"רציתי להמשיך את הקריירה שלי בחו"ל, לצאת מישראל ולמצוא את השקט והשלווה שחשובים לי", אמר יצחקי כשהוא מתכוון למעבר ממכבי תל אביב, "שוחחתי עם רוני לוי והוא שכנע אותי לעבור תוך 10 דקות. למדתי הרבה דברים לגבי המועדון, כיוון שהרבה ישראלים משחקים בקפריסין. כולם אמרו לי שזו קבוצה גדולה שמתחרה בכל שנה על האליפות. ידעתי מההתחלה שאני מגיע לקבוצה גדולה. כולם כאן כמו משפחה, אפילו הנשיא מגיע שלוש או ארבע פעמים בשבוע לאימונים".

יצחקי התייחס גם לתחרות על ההרכב ועל המאמן: "יש כאן איכות גבוהה בקבוצה וצריך לעבוד קשה מאוד כדי להוכיח לרוני לוי לבחור את ההרכב. יש כאן הרבה שחקנים טובים ויש תחרות גדולה על מקום בהרכב. זה קשה בשביל המאמן, אבל טוב בשביל הקבוצה. אנחנו בעונה טובה, נמצאים במקום הראשון במרחק ארבע נקודות מאפועל ניקוסיה השנייה. אנחנו קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים מצוינים ורעבים לזכייה באליפות. אני רוצה לזכות באליפות, זו המטרה של כולנו".

החלוץ בן ה-28 אמר שהוא מרוצה מהצורה בה השתלב: "כן, בהתחשב בכל הפרמטרים אני בהחלט מרוצה. בסוף העונה שעברה עברתי ניתוח בברך, חזרתי לקבוצה באוגוסט ולא התכוננתי כמו שצריך. המאמן לא לחץ עלי, לקחנו את זה צעד אחר צעד. יש לי חוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב וזה לא תלוי רק בי, אני לא יודע מה יקרה בקיץ. יש עוד הרבה זמן עד אז. הדבר הכי חשוב בשבילי הוא לזכות באליפות. אחת המטרות החשובות שלי היא לחזור לנבחרת ישראל. אני יודע שהמאמן הלאומי אלי גוטמן עוקב אחרי הליגה הקפריסאית ושהוא יזמן אותי אם אני אוכיח את עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully