וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ברזיל בחרו: ליאונל מסי השחקן הטוב בעולם

למרות היריבות הספורטיבית, כ-90 אחוז מהשחקנים בברזיל בחרו בארגנטינאי. 7 אחוז לרונאלדו, ניימאר רק במקום השלישי

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה מול ניימאר נבחרת ברזיל. GettyImages
מצטערים ניימאר, הציבור בחר. כוכב ברזיל מול כוכב ארגנטינה/GettyImages

כל אוהד בעולם יודע שאין הרבה יריבויות ספורטיביות גדולות יותר מאשר ברזיל מול ארגנטינה, במיוחד כשזה מגיע לכדורגל. שתי המדינות הדרום אמריקאיות רואות בעצמן טוענות לכתר הטובות ביותר בעולם, ולפיכך, לא נהוג לשמוע הרבה פרגון ביניהן. אלא שהיום (שלישי) פורסם סקר מפתיע בברזיל, ששאל את רוב שחקני הליגה המקומית מי השחקן הטוב בעולם כיום. למרות היריבות הגדולה בין המדינות, ליאונל מסי נבחר על ידי לא פחות מ-90 אחוזים (!) מהשחקנים, שהכירו ביכולותיו של 'הפרעוש'.

אם העבודה שמסי עצמו נבחר במקום הראשון לא מפתיעה - אחרי הכל, הוא שבר השנה את שיא הכיבושים לשנה קלנדרית עם 91 שערים - הרי שההפרש בו ניצח מסי באמת מדהים. לשם השוואה, מי שהגיע למקום השני הוא כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל רק שבעה אחוזים, בעוד למקום השלישי הגיעו שלושה- צ'אבי, אנדרס אינייסטה, וניימאר הברזילאי, כשכל אחד מהם קיבל אחוז בלבד מהקולות.

ניימאר יכול להתנחם בכך שכנדרשו שחקני הליגה הברזילאית לבחור בשחקן הברזילאי הטוב ביותר בעולם כיום, הוא הגיע אל המקום הראשון עם 89 אחוזים. הסקר נערך כאמור בין שחקנים מקבוצות כמו סאו פאולו, קורינתיאס, סנטוס, קרוזיירו, פלאמנגו, ומועדונים נוספים כולל כאלה מחו"ל. ההצבעה עצמה היתה אנונימית, אולי הסבר מסוים לעובדה כי שחקן ארגנטינאי זכה לכמות כזו של הקולות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
רק שבעה אחוזים? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully