וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - הפועל ב"ש: ברוכיאן בספסל, אוננגה ייעדר

שתי הקבוצות נפגשות במשחק הראשון של חצי גמר גביע הטוטו (ד', 17:30, 5+ לייב). עוז יפרח: "נעשה הכל כדי להגיע לגמר"

one

בהפועל באר שבע חולמים על תואר, שיעניק מעט נחת לבעלים אלונה ברקת על ההשקעה הגדולה שלה בקבוצה. המסע לתואר יתחיל מחר, במשחק מול הפועל רמת גן (ד', 17:30, המושבה), במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. באר שבע זכתה לפני ארבע שנים בגביע הטוטו, אבל זה קרה בליגה הלאומית. התואר האחרון שלה בליגת העל היה בעונת 1996/7, כשזכתה בגביע המדינה. עונה קודם לכן, היא זכתה בגביע הטוטו של הליגה הבכירה. "אחרי כל כך הרבה שנים, הגיע הזמן לזכור בתואר חשוב בשביל האוהדים שלנו. יותר מדי זמן עבר מאז", אמרו בקבוצה. "זה יעניק חשיבות רבה מאוד ואולי תישאר איזו ציפייה למסורת".

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע עם המאמן אלישע לוי. קובי אליהו
יפתח שוב בהרכב. נאסר עם אלישע לוי/קובי אליהו

לרשות אלישע לוי יעמוד סגל זהה לזה שעמד לרשותו במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים. ניקולאס פלצ'וק ייעדר גם הפעם ואילו וויליאם סוארס, שספג צהוב חמישי במשחק האחרון, ייעדר רק מהמשחק הבא מול מכבי נתניה. אלישע לוי מתכוון להעניק מנוחה למספר שחקני מפתח, דוגמת אבירם ברוכיאן, שאמור להשתלב בהמשך המשחק. סיראז' נאסר המאכזב יפתח בקישור ויקבל הזדמנות נוספת להוכיח שהארכת החוזה שלו בקיץ הייתה משתלמת לשני הצדדים.

אביתר אילוז יקבל גם הוא מנוחה, כשקלמי סבן יפתח ב-11. בין הקורות יפתח השוער גליל בן שנן, כהכנה לקראת עזיבה של אוסטין אג'ידה, שאמור לצאת בסוף השבוע הבא לאליפות אפריקה."יש חשיבות רבה לשני המשחקים הקרובים. היה לנו לאחרונה עומס בלתי רגיל. נעבור את המשחקים האלה ואז נוכל להתארגן מחדש", אמר אלישע לוי לשחקניו לקראת המשחק מחר והמשחק במוצאי שבת נגד מכבי חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אבירם ברוכיאן, קשר הפועל באר שבע מול דריוס פרננדס, קשר בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יקבל מנוחה. ברוכיאן מול בית"ר/קובי אליהו

הפועל רמת גן: אוננגה ייעדר, צ'קאנה בספק

הפועל רמת גן, תנסה לשכוח מקרבות ההישרדות בתחתית ליגת העל, כאשר תתייצב לחצי גמר גביע הטוטו, נגד הפועל באר שבע. המאמן אלי כהן, שהתכוון לתת מנוחה למספר שחקנים לקראת משחק הליגה בשבת נגד הפועל רמת השרון, ייאלץ להסתדר ללא מספר שחקנים פצועים ביניהם הבלם הצרפתי ברנאר אוננגה שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וצפוי לעבור היום צילום MRI לאבחון חומרת הפציעה. גם טל מעבי ותמיר בן עמי שאינם כשירים ייעדרו מהסגל מחר. קרלוס צ'קאנה שסובל מפציעה בקרסול, יעבור היום בדיקה ולפי תוצאותיה יוחלט אם יכלל בסגל או לא.

בתוך כך, הצוות המקצועי צפוי להמשיך בנסיונות לחזק את הקבוצה לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר וכפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט, השם החם שעלה על הפרק הוא חלוץ הפועל חיפה, ולדימיר גלושצ'ביץ', שעשוי להצטרף, אם ישוחרר מקבוצתו של ניר קלינגר שמדשדשת בתחתית הליגה.

עוז יפרח הפועל רמת גן מול יוסי שבחון מכבי נתניה. מגד גוזני
יפתח במרכז ההגנה. יפרח/מגד גוזני

הבלם עוז יפרח שיפתח מחר בהרכב לצידו של טל חן בהגנה, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אנחנו מתייחסים למשחק מחר מאוד ברצינות. זה חצי גמר, מעמד מכובד וזה חשוב לקבוצה ולאוהדים שלנו. תהיה הצגה כפולה באצטדיון וזה בטח ייצור אווירה טובה ומעבר לכך מבחינתנו זה גם עוד משחק בשביל ליצור המשכיות ליכולת הטובה שלנו מהתקופה האחרונה".

"לפעמים נוטים לזלזל במפעל הזה", הוסיף יפרח, "אבל אנחנו, מהמשחק הראשון עוד בשלב הבתים, הראינו שהוא חשוב לנו, והתוצאות היו בהתאם וברור שכשמגיעים לשלב כזה, כבר רוצים ללכת עד הסוף. ב"ש קבוצה מצויינת, לא יהיה קל, אבל נבוא לתת את הכל בשביל להעפיל לגמר ולהגיע להתמודדות על הגביע".

הרכבים משוערים:

הפועל באר שבע: גליל בן שנן; קלימי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה; לוטם זינו, וויליאם סוארס, רועי קהת, דיא סבע, סיראז' נאסר; דובב גבאי.

הפועל רמת גן: גיא סולומון, יוגב בן סימון, עוז יפרח, עומר חזום (טל חן), ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, עומרי פרל, ישראל זגורי, אופיר חמו, אנטון ארחיפוב (מיראן בורגיץ')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully